Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så, hva skjer egentlig på disse gutteturene?

Jeg har lest side opp og side ned nå og blir helt forfjamset av all utroskap som skjer på slike turer. Jeg tørr ikke snakke med han om det, vil ikke være den "negative" bitchen.

Dette er en relativ harmløs tur. Skal på fotballtur fredag til søndag. Tre gutter og alle er i forhold. Men de er veldig partygutter!! Kjæresten min når han fester her hjemme så kan han bli skikkelig dritings, glemmer å svare på sms og ringer ikke meg.

Jeg vet det er dårlig av meg å stille spm og å tenke tanker ifh denne turen, men kjenner jeg blir nervøs. Har vært gjennom utroskap og lyging før og når jeg leser om gutteturene ellers på nettet så hjelper det ikke akkurat på med å lese at veldig mangen er utro og veldig mangen av de lar vær å fortelle dette når de kommer hjem.

Jeg vil jo være den som kysser han hadet og ønsker han god tur. Jeg vil jo han skal ha det fett. Men er redd for at de skal dra på narch med damer, flørte vilt rundt og gjøre ting de ikke burde gjort.

Er det teit av meg å ta dette opp med han eller skal jeg drite i det? Jeg stoler på han, men jeg vil alltid være nervøs for at jeg skal oppleve utroskap igjen. Og det er så sykt mye som skjer på fylla det man hører "det skjedde i fylla, faen var så drita, betydde ingenting" osv.

Vet jeg må jobbe med meg selv, men tenkte høre her inne,

Vil ikke miste han og lurer på hva som faktisk er greien med disse fyllaturene? Går i klasse med nesten gutt mannfolk og jeg hører støtt og stadig "menn er menn. Vi elsker damer. Vi elsker fitte. Det damen ikke vet trenger hun ikke vite" bla bla. Hører om altså har pult og brukt og kjenner jeg blir helt forfjamset av det. Men er og noen gutter som har sagt ting blir satt litt på spissen, at det er veldig mye "tøffe seg" prat.

Vel dette kommer selvfølgelig helt ann på typen din, jeg var nettopp på en hyttetur med en haug av folk derav flere var i forhold. Noen av disse passet på alkohol inntaket, holdt seg mest mulig unna jenter osv. De pratet selvfølgelig med de som pratet med dem, men de oppsøkte ikke jenter selv. Mens andre drakk seg totalt drita og kom krabbene inn døra om kveldene osv.. Ikke noen av dem som var utro såvidt jeg vet, men hvis ei jente virkelig prøver seg når noen er i en slik tilstand kan man jo ikke garantere noe, men da snakker vi såpass drita at de ikke var istand til å ta vare på seg selv omtrent, man skal være ganske drita før man ikke har kontroll på hva man driver med så om han virkelig er glad i deg, samt ikke er den typiske player typen som bytter dame ofte tror jeg ikke du bør bekymre deg så veldig

Jeg vet ihvertfall med meg selv at hvis jeg virkelig hadde elsket dama jeg hadde hjemme på en slik tur ville jeg hatt det gøy med gutta istedet for å flørte med damer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...