ialledager Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Z Endret 11. februar 2014 av ialledager Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Det skjer nøyaktig like mye på guttetur som det skjer på jentetur. 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Dette er en relativ harmløs tur. Skal på fotballtur fredag til søndag. Tre gutter og alle er i forhold. Men de er veldig partygutter!! Kjæresten min når han fester her hjemme så kan han bli skikkelig dritings, glemmer å svare på sms og ringer ikke meg Han er ikke pålagt å verken ringe eller sende deg sms, når han er borte fra deg. Du gjør det til en plikt, som mest sannsynlig kommer til å drive han vekk. La fyren kose seg, uten at du skal legge deg i alt han gjør. 6 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Kjæresten min når han fester her hjemme så kan han bli skikkelig dritings, glemmer å svare på sms og ringer ikke meg. Tror kanskje du må gi han litt frihet, når han er på fest og byen uten deg, så vil jeg si det er litt spesielt å sitte på tlf. og snakke/texte med deg. Det kan sikkert skje mye på gutteturer, men for min del ihvertfall skjer det lite siden det ofte er en stund siden jeg har sett gutta, og vil heller sitte å drikke med dem enn å jage jenter rundt. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Pinng Skrevet 21. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 21. januar 2014 Generelt sett: Gutter har det mest i kjeften. Jenter gjør det faktisk. 16 Lenke til kommentar
ialledager Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Setter pris på tilbakemeld :-) Jeg har aldri forventet at han skal sitte med tlf i hånden, men det er et par ganger der jeg har sendt han en melding i ca 23.30 tiden og spurt om han koser seg ol. Jeg har ikke hørt noe fra han siden han da våknet dagen etter i 13 tiden. Jeg syntes bare det hadde vært kjekt med en sms kanskje. Vite at alt er bra med han. Er vel litt for jentene der. Mangen av mine jente venner er ikke slik som meg der. Men vil ikke ta det opp eller vite sutrete for vil jo ikke miste han. Men er det greit hvis de feks drar på narch med damer de treffer på turen? Jeg tror ikke det skjer, men tenker hvis de treffer på en gjeng på byn om de da takker ja til å dra på narch. De vil uansett bli sjekket opp til de grader av damer, de alle er utrolig pene og flotte menn! Liker bare ikke tanken på det, siden to av mine forrige ekser ikke klarte motstå fristelser.. Er ærlig om hva jeg tenker om utroskap og han har sagt hvis han ville pule rundt så hadde han heller vært singel, han vil være i fast forhold med meg. Det sa han forrige helg, så kanskje jeg bare må slappe helt av og ønske han god tur. Er han utro så er jo han det. Faen, vil bare slutte å tenke så masse slik "tenk om" og "hva hvis" osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Jeg drar på guttetur et par ganger i året, da er det om å gjøre å holde seg lengst mulig unna damer.... gjerne til fjells eller noe. Sender sms til dama innimellom da, sånn for å si fra at en fortsatt er i live. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Han kommer selvsagt til å kose seg skikkerlig masse.. Du vet at fotballturer det er kodex for sex resar og han kommer helst sikkert til å knulle finere damer en deg ihvertfall ...Get off the phone hoe ! Endret 21. januar 2014 av Centy88 4 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Setter pris på tilbakemeld :-) Jeg har aldri forventet at han skal sitte med tlf i hånden, men det er et par ganger der jeg har sendt han en melding i ca 23.30 tiden og spurt om han koser seg ol. Jeg har ikke hørt noe fra han siden han da våknet dagen etter i 13 tiden. So? Forandrer ikke saken. At han ikke svarer, betyr at han koser seg. Ser ikke poenget med å drive å sende meldinger og ringe kjæreste når man er på fest ol. Prate med kjæresten kan du gjøre ellers. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Når jeg er på guttetur så puler jeg rundt på alt som kan krype og gå. Evt. så har jeg det bare fett med gutta. 2 Lenke til kommentar
ialledager Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Jajaja takk for voksne svar gutter;) Caken, tiltman, multis og pinng: takk! Vet dere har rett. Er bare fortid som Fucker men skal ta til meg dette. Ikke klage til han, stole på han og ønske han en god tur :-) Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Hadde du selv forventet å få lov til å reise på jentetur? Hvis kjæresten din må holdes hjemme for å ikke være utro, så utsetter du bare problemet. Enten stoler du på han eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Setter pris på tilbakemeld :-) Jeg har aldri forventet at han skal sitte med tlf i hånden, men det er et par ganger der jeg har sendt han en melding i ca 23.30 tiden og spurt om han koser seg ol. Jeg har ikke hørt noe fra han siden han da våknet dagen etter i 13 tiden. Jeg syntes bare det hadde vært kjekt med en sms kanskje. Vite at alt er bra med han. Er vel litt for jentene der. Mangen av mine jente venner er ikke slik som meg der. Men vil ikke ta det opp eller vite sutrete for vil jo ikke miste han. Men er det greit hvis de feks drar på narch med damer de treffer på turen? Jeg tror ikke det skjer, men tenker hvis de treffer på en gjeng på byn om de da takker ja til å dra på narch. De vil uansett bli sjekket opp til de grader av damer, de alle er utrolig pene og flotte menn! Liker bare ikke tanken på det, siden to av mine forrige ekser ikke klarte motstå fristelser.. Er ærlig om hva jeg tenker om utroskap og han har sagt hvis han ville pule rundt så hadde han heller vært singel, han vil være i fast forhold med meg. Det sa han forrige helg, så kanskje jeg bare må slappe helt av og ønske han god tur. Er han utro så er jo han det. Faen, vil bare slutte å tenke så masse slik "tenk om" og "hva hvis" osv. Klarer han ikke motstå fristelser fortjener du bedre! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Jajaja takk for voksne svar gutter;) "De som skryter av det på internett, gjør det sjelden i virkeligheten, for de som gjør det i virkeligheten, trenger ikke skryte av det på internett." (Gammelt jungelordtak) Geir 6 Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Det er mange faktorer her, men jeg har aldri fått inntrykket av at å pule rundt mens man har dame er noe gutter flest higer etter. Hvis han elsker deg, hvilket man nesten må gå ut ifra at han gjør, så vil han ikke være utro, og i og med at de er tre som alle har dame, så vil de nok prøve å holde hverandre litt i tøylene hvis ting skulle komme ut av kontroll. Noe de sannsynligvis ikke gjør. De kommer til å ha nok med å kose seg med fotball og hverandre (på en platonisk måte, vel og merke). Kom nettopp hjem fra en to ukers guttetur selv, hvor to av tre var single, og foruten et mislykket forsøk på å sjekke opp en lokal servitrise, så skjedde det nada. På meg virker det som om du bekymrer deg unødvendig. Av erfaring så kan jeg si at enten så skjer det ingenting, og da er jo alt helt greit, ellers så skjer det noe, og da er det ikke noe å få gjort med det. Kos deg på hans vegne, og nyt frihelgen din. Lenke til kommentar
ialledager Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Tusen takk for det! Du har helt rett, jeg bekymrer meg altfor mye. Slik har jeg alltid vært, men blitt mye flinkere. Jeg VET jo innerst inne at det er helt latterlig av meg å tenke slikt, men får tanker når jeg hører hvordan gutter prater ol, men kjæresten min har selv sagt det er mest for å tøffe seg. Men er blitt mangen hakk klokere og skal sende han avgårdet med et smil om munnen og unne han en tur med sine beste kompiser! :-) 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Må stole litt på ham. Om du ikke skriver noe til ham, så kanskje han skriver fordi han lurer Har han gitt deg grunn til å ikke stole på ham? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Dette er en relativ harmløs tur. Skal på fotballtur fredag til søndag. Tre gutter og alle er i forhold. Jeg vil jo være den som kysser han hadet og ønsker han god tur. Jeg vil jo han skal ha det fett. Er det teit av meg å ta dette opp med han eller skal jeg drite i det? Ja, det er bare fryktelig dumt å ta opp dette, saken er så opplagt at det blir som å diskutere om jorda er rund. Karen din VET at du ønsker at han ikke skal være utro. (og det vet du at han vet) glemmer å svare på sms og ringer ikke meg. La nå fyren kose seg litt alene. når jeg leser om gutteturene ellers på nettet så hjelper det ikke akkurat på med å lese at veldig mangen er utro og veldig mangen av de lar vær å fortelle dette når de kommer hjem. Kan ikke dømme karen din for det ANDRE gjør. Så, hva skjer egentlig på disse gutteturene? Det har ikke du noe med, det er en grunn til at det heter GUTTETUR Vet jeg må jobbe med meg selv, men tenkte høre her inne, Vil ikke miste han og lurer på hva som faktisk er greien med disse fyllaturene? En tur med gutta, litt fri fra kjerring og værdag. Lenke til kommentar
ialledager Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Har han gitt deg grunn til å ikke stole på ham? Ikke i det hele hatt! Forholdet vårt er relativt ferskt, vært sammen kun et par mnd. Men ingen grunn så langt til at jeg skal være bekymret for den biten. Men veien er jo enda lang til vi kjenner hverandre helt, men vi har snakket om utroskap og sagt det vi tenker om den biten. Er bare mer ubehag å ikke høre fra han på flere timer når han er på fylla. Er bare noe gale med meg som tenker altfor mye og som gjerne tror på det gutter snakker om når de skryter på seg det ene og det angre. Men jeg skal ikke mase, gjerne sende han en god morgen melding og ønske han en fin dag så kan han ringe meg når han da har ledig tid. Trengte nok bare få ut litt tanker og frustrasjon fra andre forum og etter å ha hørt på guttene i klassen i flere timer. Takker for innspill folkens, hjalp faktisk veldig mye! Skal ikke være lett å være jente med altfor mangen tanker og bekymringer Lenke til kommentar
ialledager Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Dette er en relativ harmløs tur. Skal på fotballtur fredag til søndag. Tre gutter og alle er i forhold. Jeg vil jo være den som kysser han hadet og ønsker han god tur. Jeg vil jo han skal ha det fett. Er det teit av meg å ta dette opp med han eller skal jeg drite i det? Ja, det er bare fryktelig dumt å ta opp dette, saken er så opplagt at det blir som å diskutere om jorda er rund. Karen din VET at du ønsker at han ikke skal være utro. (og det vet du at han vet) glemmer å svare på sms og ringer ikke meg. La nå fyren kose seg litt alene. når jeg leser om gutteturene ellers på nettet så hjelper det ikke akkurat på med å lese at veldig mangen er utro og veldig mangen av de lar vær å fortelle dette når de kommer hjem. Kan ikke dømme karen din for det ANDRE gjør. Så, hva skjer egentlig på disse gutteturene? Det har ikke du noe med, det er en grunn til at det heter GUTTETUR Vet jeg må jobbe med meg selv, men tenkte høre her inne, Vil ikke miste han og lurer på hva som faktisk er greien med disse fyllaturene? En tur med gutta, litt fri fra kjerring og værdag. Hehe, liker! Takk :-)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå