J.H Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Lengsel. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Bra motiv. Mulig et litt trangere utstnitt kunne vært noe... Lenke til kommentar
J.H Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Bra motiv. Mulig et litt trangere utstnitt kunne vært noe... Hei og takk for tilbakemelding. Bilde er beskåret ganske mye i toppen grunnet utbrent parti fra sola. Har også beskåret bilde i bunnen slik at kun toppen av moserabben nederst kommer med. Ønsket å ha breddeformatet slik det er da jeg mener det gir bilde dybde, samt åpner det opp. Ønsker heller ikke at bjerka i solstripen skal være mer midtstilt :-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Trollsk fin stemning du har fanget der. Fint lys og farger. Bra komponert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hei, J.H Et skogsbilde som utmerker seg med meget god dynamikk, - slik jeg ser det, og lysningen mellom trekronene skaper en fin stemning som bidrar til at også jeg kjenner en sterk lengsel etter en lys og solvarme ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
J.H Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Takk for tilbakemeldinger :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg