Gå til innhold

Kjøpt Asus Zenbook UX301LA - Dårlig pc?

6ypoli10

Anbefalte innlegg

Heisann,

Fikk igår min Asus Zenbook til 15.000 ( http://www.komplett.no/asus-zenbook-ux301la-133-fhd-touch/795321 ) og driver å prøver å "lære" meg windows 8. Mens jeg leker litt med pc'en merker jeg at dette er absolutt ikke like bra som jeg hadde trodd den skulle være. Den hopper fra en app og plutselig til en annen app jeg trykket på kanskje 10 sekunder siden. Den bruker generelt lenger tid på simple oppgaver enn det jeg er vandt med en pc til denne prisen gjør. På tross av alt det dårlige jeg har hørt om windows 8 virker dette som det er mer enn bare dårlig OS.

Det som irriterer meg også er at den klarer ikke å spille av youtube full hd filmer som f.eks

Lyden og bilde hakker hele veien gjennom. Er ikke dette en full hd pc?

Er ikke dette noe denne pc'en burde mer enn fint takle eller er det jeg som har misforstått?

Nå er ikke jeg så pc kjent, men mener da denne modellen skal ligge som en av de råeste for øyeblikket på markedet? Burde ikke denne fungere litt mer som silke da?

Veldig interessert å finne fortest mulig om det er jeg som er uheldig med varen eller om modellen faktisk ikke er så rå som de sier. For da vil jeg helst benytte meg av angreretten for kjøp på netthandel.

Endret av 6ypoli10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg har baby versjonen av Zenbook (31la), uten 1080p. Den bruker ikke lang tid på å åpne apper (bruker skrivebord btw) og kan absolutt se videoer i HD uten lagg. Kan min, kan definitivt din. Selv om jeg ikke vet hva som er galt :-)

Lenke til kommentar

Ja ok, da løser jo det HD problemet men merker på denne lille tiden av bruk at det er alt for stor påkjenning for øynene mine så må opp i en 15 tommers uansett.

Kjapt spørsmål da uten å legge noe forskning i det. Er dette et stort fall fra Zenbook UX301LA til denne?

http://www.komplett.no/asus-zenbook-touch-u500vz-156-fhd-ips/770948

Tusen takk for deres kjappe svar :) Var til masse hjelp! :)

Endret av 6ypoli10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...