Niklasp Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Skjønner setninger og gir deg musikktips basert på hvor du er.Dr. Dres Spotify-konkurrent er lansert Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Sliter litt med å se hvorfor noen skulle gidde å betale for noe som du knapt kan styre eller kontrollere selv? Er jo mer en konkurrent til iTunes Radio, Pandora osv og ikke Spotify? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Jeg tenkte "oi, den må ha mye street cred!" Og så så jeg på skjermbildet hvilke artister som ble frontet. Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Sliter litt med å se hvorfor noen skulle gidde å betale for noe som du knapt kan styre eller kontrollere selv? Er jo mer en konkurrent til iTunes Radio, Pandora osv og ikke Spotify? Som jeg skriver mot slutten av artikkelen kan man også velge artist, sang og album helt selv, hvis man ikke vil la appen velge for deg - Niklas Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Skjønner ikke hvordan noen skal kunne utfordre Spotify's monopol på musikkstrømming, spesielt ikke Dr Dre. Når ikke Sony, Microsoft og Google greier det kan man si at det begynner å tetne til i teten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Høres ut som en god ide, men problemet med disse anbefalingene er at de ofte blir et reklameverktøy for å dytte på oss den mest lavpannede mainstream popmusikken. Jeg holder meg til Spotify (og Wimp), og liker veldig godt Discover funksjonen i Spotify som faktisk ikke er en reklamekanal for de store plateselskapene, men gir relevante albumanbefalinger basert på dine spillelister. Konkuranse er en bra ting, men ikke glem at Spotify fremdeles går med store underskudd... Hvor lenge kan de holde ut, hvis de ikke klarer å snu trenden? Jeg betaler gledelig 99kr. i måneden til både Spotify og Wimp. Endret 28. januar 2014 av Slettet-QB4VTZbn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg