V. Haugen Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Candy Crush vil tvinge mindre selskaper til å skifte navn.Nå får ingen kalle seg "candy" Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Hva faen? Hvordan er dette mulig????? De MÅ ha betalt for å få dette igjennom!?!? Tror jeg skal få copyright på ordet "and".... 8 Lenke til kommentar
TheKrister2 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Kansje de ska copyrighte alt anna også nå :& Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Dette må da stride mot en lang rekke eksisterende IP'er i fra, hold på hattene nå, godteri-industrien? 6 Lenke til kommentar
Cid Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 For en fantastisk nyhet! Jeg håper alle som har har bidratt til godkjenningen får truserøsk med påfølgende varige mèn. 3 Lenke til kommentar
Seon-Ho Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Hva faen? Hvordan er dette mulig????? De MÅ ha betalt for å få dette igjennom!?!? Tror jeg skal få copyright på ordet "and".... Fus for , og !! 1 Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Vel så lenge de ikke hindrer andre ærlige selskaper å bruke det i navnet på ett spill/app så ser jeg kun på det som utelukkende positivt. Når man søker i Play Store så skal du se at det e flust av rippoffs av populære apps som kun er ute etter å melke penger fra folk som trykker feil.* Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Noen som vil varemerke "Crush" på pur f...? 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Hvis jeg registrerer varemerket "bar", så kan jeg kanskje forhandle fram settlements som både ordner meg gratis snickers bars og ubegrenset tilgang til alkohol i en rekke barer... Og iskrembarer... Og... Og... Oi! Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Så vidt jeg vet kan man ikke registrere navn som allerede er universelle uttrykk, for eksempel Candy. Jeg kan ikke helt forstå at dette kan ha rettskraft dersom noen med tilstrekkelig økonomisk muskel går rettens vei og ber retten slå fast at registreringen ikke er i henhold til regelverket og dermed ugyldig. 2 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Hvem vet hva de betalte? Ihvertfall nok til å lage helvette for andre? Skal Apple få folk til å slutte å produsere epler? Penger gjør oss korrupt. 1 Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Fin grunn til å boikotte hele driten. Boo to them. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Her blir det mange plateselskap og artister som må bytte navn, og ikke minst album og singler. http://www.discogs.com/search/?q=candy Og ikke minst alle mennesker som faktisk har "Candy" til fornavn og etternavn. Jeg syns det er rart et ord som for det første er et vanlig ord, og for det andre, utallige aktører allerede bruker som et varemerke kan godkjennes eksplusivt for en helt ny aktør, spessielt når så mange har brukt ordet lenge. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Då skal eg legge rett på ordet "The" og presse enormt med varemerker for millionbeløp så dei kan beholde namnet. Moahahaha Lenke til kommentar
Mr_totto Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Dette blir jo som om apple skulle fått patent på det engelske ordet for eple, "apple"... Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Dette blir jo som om apple skulle fått patent på det engelske ordet for eple, "apple"... Eller Microsoft for "Windows"... 1 Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Dette er jo helt bak mål, og jeg håper da inderlig at noen går rettens vei for å få det annulert. Det at de også har tatt copyright utenfor programvaremarkedet snakker jo også for at de ikke kommer til å holde ord når det kommer til å la andre bruke ordet i legetim setting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg