Djevlen90 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Hei, Som tittelen sier så har jeg tenkt å ta Matte T som privatist, men det faget har tydligvis endret fagkode fra MAT1007 til MAT1013. Jeg lurer derfor på om jeg vil få erstattet den karakteren jeg har på vitnemålet idag i faget Matte T(MAT1007) med den karakteren jeg vil få i faget Matte T(MAT1013)? På forhand takk:-) Lenke til kommentar
Alex T. Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 http://www.udir.no/kl06/MAT1013/ I følge dette vil MAT1013 erstatte MAT1007 Du må selvfølgelig melde ifra når du får den nye karakteren. Likevel ville jeg spurt rådgiveren eller studieansvarlige på skolen for å være sikker Det er tross alt de som erstatter karakterene på vitnemålet Lenke til kommentar
aryastark Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Er det noen spesiell grunn til at du tar akkurat T-matte? Om du er ute etter å erstatte en karakter du har med en høyere karakter er P-matte mye enklere å ta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå