Nautica Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) ...At det går an å stille inn blendaropning på linsa! ...på OBJEKTIVET...mener du...:-))) Nei, du justerer på blender-ringen Endret 22. januar 2014 av Nautica 1 Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg synes det begynner å bli vanskelig å følge med på speilløse systemkamera ... (navnene kan og virke forvirrende). Spesielt Olympus sin navngiving er helt håpløs. Jeg har gitt opp å prøve å skille dem fra hverandre. OM-D1-EM5-WTF. Skulle overraske meg om ikke nomenklaturen deres koster Olympus penger i form av tapte salg. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 ...At det går an å stille inn blendaropning på linsa! ...på OBJEKTIVET...mener du...:-)))Nei, du justerer på blender-ringen ...MED blender-ringen. Som er en del av...? (Jada, jeg kunne latt denne ligge...:-)) 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg synes det begynner å bli vanskelig å følge med på speilløse systemkamera ... (navnene kan og virke forvirrende). Spesielt Olympus sin navngiving er helt håpløs. Jeg har gitt opp å prøve å skille dem fra hverandre. OM-D1-EM5-WTF. Skulle overraske meg om ikke nomenklaturen deres koster Olympus penger i form av tapte salg. Mulig dette er noe Olympus og Sony samarbeider om for det er helt i tåka hos de også. Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Hmm.... Det er nu ikke så vanskelig med modellnavn! Eller kansje det er det! Det er ikke så mange år siden nikon kom med D7000 etter D90. Og så har du D3200, D5300, D7100 noe som kansje indikerer at jo større tall jo mer avansert, men så har man D600 og D4! Hvis man ikke følger med, så kan nu vel de fleste merken ha modellnavn som virker forvirrende! Uannsett så ser det nu den fujien veldig fin ut! Endret 22. januar 2014 av Rmatt Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Nikon kjører vel følgende om dagen: Dxxx = nybegynner/entusiast DX modeller Dxx = entusiast/semipro FX modeller Dx = Pro FX modeller Df = Dæven hverken fugl eller fisk eller ett FX entusiast modell for de som aldri likte digital kameraer og kommer heller ikke til å gjøre det med denne modellen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Nikon kjører vel følgende om dagen: Dxxx = nybegynner/entusiast DX modeller Dxx = entusiast/semipro FX modeller Dx = Pro FX modeller Df = Dæven hverken fugl eller fisk eller ett FX entusiast modell for de som aldri likte digital kameraer og kommer heller ikke til å gjøre det med denne modellen. Tror du mangler en X i de to øverste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg