StigØyvann Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Og den skal komme allerede denne måneden.Fujifilms X-serie får et helt nytt medlem Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Lurer på om jeg gjøre klart visa-kortet... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Lurer på om jeg gjøre klart visa-kortet... Hadde jeg ikke allerede bestemt meg for å bli i µ-4/3-leiren, så hadde det nok blitt et slikt hus ... Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Lurer på om jeg gjøre klart visa-kortet... Hadde jeg ikke allerede bestemt meg for å bli i µ-4/3-leiren, så hadde det nok blitt et slikt hus ... Pfft...bestemt seg...det er da bare å ombestemme seg...:-))) Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Ligger bilder ute av kameraet og søkeren ser svæær ut Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Pfft...bestemt seg...det er da bare å ombestemme seg...:-))) Det er bare det at lommeboka er uenig Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 X-T1 er vel navnet på barnet. Som Fo2re sier er det bilder rundtomkring, bl.a. her: Photobucket (link til første av endel bilder). Første bilde viser et kontaktsett som jeg tolker dithen at det kommer vertikal/batterigrep. Videre kan det se ut som plass til to minnekort, stor viewfinder og masse fysiske betjeninger. Skal bli spennede å lese hva mer de har å by på av spec. :-) Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Dette vedder jeg ett ødelagt minnekort på at blir den suksessen Nikon håpet på for Df... Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Dette vedder jeg ett ødelagt minnekort på at blir den suksessen Nikon håpet på for Df... Tja...hvis ryktene stemmer, så selger Nikon så mange Df som de klarer å produsere. Hvis det stemmer, så vil jeg tro de ser på kamera som en suksess... Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Dette vedder jeg ett ødelagt minnekort på at blir den suksessen Nikon håpet på for Df... Tja...hvis ryktene stemmer, så selger Nikon så mange Df som de klarer å produsere. Hvis det stemmer, så vil jeg tro de ser på kamera som en suksess... Tja, skal en tro nikonrumors og JP her i byen er det få som vil ha det Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 ... Tja, skal en tro nikonrumors og JP her i byen er det få som vil ha det Hvis det stemmer, så vil jeg tro at de ikke kaller det en suksess... Uansett syns jeg det var fint at Nikon kastet seg på en litt tøffere linje når det kommer til design og funksjonalitet. Håper de står løpet videre og lanserer flere av denne type kameramodeller. (Ikke viktig for min egen del, jeg sitter for øyeblikket på Fuji-toget) Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Jeg synes det begynner å bli vanskelig å følge med på speilløse systemkamera, det virker nesten som om det kommer nye modeller annen hver uke året rundt, og flere av de er tilsynelatende temmelig like av utseende og/eller innmaten (navnene kan og virke forvirrende). Skulle ønske noen som kjente de forskjellige fabrikatene godt kunne lage en tråd med en oversikt over hva som er hva og forskjellene mellom modellene. Tor Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Følger stort sett med på Fuji og der er det rimelig greit å ha oversikt. Dette et et spennende kamera, større søket, med værtetting. Synd det er litt lite. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Jeg synes det begynner å bli vanskelig å følge med på speilløse systemkamera, det virker nesten som om det kommer nye modeller annen hver uke året rundt, og flere av de er tilsynelatende temmelig like av utseende og/eller innmaten (navnene kan og virke forvirrende). Skulle ønske noen som kjente de forskjellige fabrikatene godt kunne lage en tråd med en oversikt over hva som er hva og forskjellene mellom modellene. Tor Finner en del å studere i/på her; http://www.stevehuffphoto.com/all-reviews/mirrorless-central/ og en oversiktlig tabell (litt nede på siden) her; http://en.wikipedia.org/wiki/Mirrorless_interchangeable-lens_camera Endret 21. januar 2014 av smort1 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Tja...hvis ryktene stemmer, så selger Nikon så mange Df som de klarer å produsere. Hvis det stemmer, så vil jeg tro de ser på kamera som en suksess... Hvis de produseer et par hundre i måneden, så stemmer det vel Lenke til kommentar
polljen Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Dette ser ikke så verst ut, selv om det er totalt uaktuelt å "oppgradere" fra X-E2. Med unntak av det som ser ut til å være en deilig søker (plassert som på en DSLR iflg bildene på Photobucket) og et sannsynligvis bedre grep så finner jeg svært lite som jeg savner på min X-E2. Uansett så er det bra å få en variasjon blant X-husene. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hadde Pentax komme med noko sånt i K-fatning, så hadde eg kjøpt det på flekken. (Så sant det ikkje var alt for svindyrt) Fuji har jo faktisk skjønt det som andre (inkl. Pentax) ikkje har forstått: At det går an å stille inn blendaropning på linsa! 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 ...At det går an å stille inn blendaropning på linsa! ...på OBJEKTIVET...mener du...:-))) 1 Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Ja ja! Detaljar, detaljar. Endret 22. januar 2014 av Asbjeurn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg