fjarle Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Nye rykter om både lanseringsdato og øyescanner.– Samsung Galaxy S5 lanseres 23. februar Lenke til kommentar
Populært innlegg G-Man™ Skrevet 21. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 21. januar 2014 Hvorfor øye scanning er en dårlig idé 13 Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Kulere med forhud-scanning 9 Lenke til kommentar
Fettlars Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Altså. Den lanserings datoen er bare piss. Hvorfor skulle de lansere telefonen dagen før mwc? Da får de ikke all oppmerksomheten.. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Kulere med forhud-scanning O.o Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Fettlars: Det er ikke så merkelig som en skulle tro. Galaxy Note-modellene pleier å bli lansert en dag eller to før IFA, i Berlin. Samsung har mange ganger tidligere hatt Unpacked-events en dag eller to i forkant av MWC. S3, og S4 ble lansert på egne events, helt utenom, men går vi tilbake til Galaxy S2, for eksempel, ble den lansert dagen før MWC i 2011. Flere av nettbrettene har blitt lansert på tilsvarende "dagen før"-events, og også den første Bada-telefonen, som var en stor satsning, selv om OS-et ble en kortlevd affære. 2 Lenke til kommentar
tabbeber Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Er det mogleg at "Price the same" betyr at prisen og vert lansert den. 23. Feb? Det var slik eg forsto det i alle fall. Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Er det mogleg at "Price the same" betyr at prisen og vert lansert den. 23. Feb? Det var slik eg forsto det i alle fall. Eventuelt: The same as S4. Vanskelig å si. Edit: Twitter er stoopid. Endret 21. januar 2014 av Galen Absalom Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Price the same tolker jeg som "samme pris", altså samme pris som for S4. Her tolker de det på samme måten som jeg, men du kan ha rett. http://www.expertreviews.co.uk/mobile-phones/1303555/samsung-galaxy-s5-release-date-price-specs-screen-rumours Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Farken, har blitt tre år siden jeg kjøpte SII! Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Er spent på innmaten. Hvis de lanserer den så tidlig at de ikke får med 805 i innmaten, så kommer det nok en ny versjon om ~6mnd med denne + evt mer RAM. Håper på 805 og 3-4Gb RAM. Lenke til kommentar
Joakim567 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Jaja, digg med Iphone, en mobil som ikke henger seg. 1 Lenke til kommentar
kireo Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Hvorfor øye scanning er en dårlig idé Simon says : Teddy Bear Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Hvorfor øye scanning er en dårlig idé Simon says : Teddy Bear Hvorfor øye scanning er en dårlig idé Simon says : Teddy Bear Lurer forsatt på hvordan man bruker de tre skjellene 1 Lenke til kommentar
Fettlars Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Fettlars: Det er ikke så merkelig som en skulle tro. Galaxy Note-modellene pleier å bli lansert en dag eller to før IFA, i Berlin. Samsung har mange ganger tidligere hatt Unpacked-events en dag eller to i forkant av MWC. S3, og S4 ble lansert på egne events, helt utenom, men går vi tilbake til Galaxy S2, for eksempel, ble den lansert dagen før MWC i 2011. Flere av nettbrettene har blitt lansert på tilsvarende "dagen før"-events, og også den første Bada-telefonen, som var en stor satsning, selv om OS-et ble en kortlevd affære. Ja nettopp fordi s3 og s4 har blitt lansert på egne "shows" at jeg finner det sannsynlig at de gjør det igjen. Jeg vedder 2 kasser øl på at den ikke blir lansert der. Samsung er veldig store på mobiltelefon fronten. Samsung og Apple er jo de store produsentene nå til dags og Samsung har brukt å følge Apple sine måter å lansere produkter på. I tillegg har en av samsung sjefene nevnt Mars som mulig lanseringsdato. Dette får meg til å tro at de ikke kommer i Barcelona. Men, den som lever den får se. Forresten: I følge gsmarena.com så er dette samme personen som sa det samme i fjor og som også tok feil. Det logiske er at de gjør som Apple, lanserer 2 telefoner og jeg leste noe rykter om de kommer med nytt design på telefonene. Hvis de lanserer ny touchwiz som han også mener, så tror jeg ikke noe på at de blir samme design, men ny design og samtidig at de skrur opp prisene.. Det synes ikke jeg virker veldig ulogisk, de har tross alt jerngrep i markedet. Det eneste som jeg kan finne som taler for lansering før mwc så må det være at de har lansert en rekke nye nettbrett og at de egentlig bare å lansere ny klokke og ny telefon Endret 21. januar 2014 av Fettlars Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Håper så inderlig det kommer en Active versjon av denne og! Var for snar med å handle S4 da den kom ut! men håper ikke skjermen blir noe større. Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Håper så inderlig det kommer en Active versjon av denne og! Var for snar med å handle S4 da den kom ut! men håper ikke skjermen blir noe større. Skjermen blir nok litt større, men mobilen blir nok neppe større fysisk sett. Lenke til kommentar
kireo Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hvorfor øye scanning er en dårlig idé Simon says : Teddy Bear Hvorfor øye scanning er en dårlig idé Simon says : Teddy Bear Lurer forsatt på hvordan man bruker de tre skjellene Jeg også. Får spørre Sandra bullock Lenke til kommentar
martinijini Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Kulere med forhud-scanning Ikke like kult for jødene:/ Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Kulere med forhud-scanning Ikke like kult for jødene:/ Da får de (og andre) en god grunn til å slutte med idiotien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg