Redaksjonen. Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Bli med i vår store leserkåring!Hvilket spill likte du best i 2013? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Oi, det er kanskje den minst indie-vennlige listen jeg har sett over spill fra 2013. Selv Gone Home og Papers Please er utelatt, som både har fått massiv oppmerksomhet og skryt det siste året. Ikke at det har noe å si, da klientellet her inne aldri ville stemt frem noe slikt uansett. Men det blir virkelig superspennende å se om det er GTA V eller Last Of Us som stikker av med seieren ... Endret 21. januar 2014 av Husam 6 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Jeg valgte det spillet med best fremovertenkning mtp balance og features for competitive play. OZKAVOSH! Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Oi, det er kanskje den minst indie-vennlige listen jeg har sett over spill fra 2013. Selv Gone Home og Papers Please er utelatt, som både har fått massiv oppmerksomhet og skryt det siste året. Ikke at det har noe å si, da klientellet her inne aldri ville stemt frem noe slikt uansett. Men det blir virkelig superspennende å se om det er GTA V eller Last Of Us som stikker av med seieren ... Du er velkommen til å skrive inn spillnavnet manuelt i det åpne feltet dersom du vil stemme på noe annet enn det som listes opp. Vi tenkte det var en bedre løsning fremfor en gigantisk liste over absolutt alt som kom ut i 2013. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 3 klare favoritter her Zelda a link between worls. Mario and luigi dream team og Gta v Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Stemte for avkommet til frekke hunder. Selv om GTA V gav meg mer underholdning og glede, så gav tlou meg mye følelser under gameplayet. Og det er kun få andre spill som klarer slik så bra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Brothers: A Tale of Two Sons, eft spill som fattet min oppmerksomhet, men samtidig vekket sunn skepsis mtp. kontrollene. Ett veldig pent, rørende eventyr med en solid stemning hele veien. Rett og slett ett fantastisk godt og annerledes spill Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Super Mario 3D world, Last of Us og Rayman Legends Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Last of Us og GTA V, var absolutt de 2 beste spillene. Men jeg har spilt FIFA 14 mest (hehe) Endret 21. januar 2014 av Tkse Lenke til kommentar
Husam Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Du er velkommen til å skrive inn spillnavnet manuelt i det åpne feltet dersom du vil stemme på noe annet enn det som listes opp. Vi tenkte det var en bedre løsning fremfor en gigantisk liste over absolutt alt som kom ut i 2013. Jeg er klar over det, jeg bare kommenterer hvor merkelig jeg synes prioriteringene er. Men som sagt, det har lite å si. Jeg tipper det hadde holdt med 2-3 spill på den lista. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Den forhåndsutfylte lista var virkelig hubba bubba. Enig med Husam, hadde egentlig holdt med Last of Us og GTA 5 når det ser ut som lista er satt opp av Gullstikka. Stemte Papers Please, så da fikk den i alle fall en stemme. 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Jeg stemte på Tomb Raider. 1 Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Metro : Last Light.... ikkje "Last Night". Fiks please! Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Den forhåndsutfylte lista var virkelig hubba bubba. Enig med Husam, hadde egentlig holdt med Last of Us og GTA 5 når det ser ut som lista er satt opp av Gullstikka. Stemte Papers Please, så da fikk den i alle fall en stemme. Utvidet nå med de spillene som du og Husam mente manglet :-) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Jeg likte best disse i min korrekte rekkefølge: The Last Of Us: Trenger bare å si et par ord om spillet. Spillet er episk fra start til slutt. Ikke kost meg med et spill så mye som med mine herlige 19 timer der. GTA V: Gjorde mye rett Rockstar synes jeg. Storyen tok ikke helt flatt av, men det får en andreplass pga jeg koste meg allikevel rundt 60 timer med det. Gameplayet satt støpt, grafikken veldig bra til å være en aldrende PS3. Metal Gear Rising Revegeance: Utrolig nok så fikk dette tredjeplassen min i 2013. Spilte det i høyt tempo. Fikk faktisk adrenalinkick av det. Gameplayet er noe av det råeste jeg har spilt i denne sjangeren, så det fortjente virkelig tredjeplassen Kort oppsummert: 2013 var et herlig spillår for min del, eksklusive spill kastet etter meg på PS3 og Wii U. Multiplattformspill som jeg koste meg med. Kunne legget til flere titler, men tok topp 3 hos meg fra 2013 Lenke til kommentar
hocane Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Outlast for meg. Faen så gøy jeg hadde det med det spillet. Beste horror survival siden SH2 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Telltales sine spill har vært en hyggelig overraskelse. Lenke til kommentar
Alais Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Helt ærlig: Gone Home gav meg den sterkeste og mest minnerike spillopplevelsen i 2013. Jeg tenker fortsatt på det spillet! Så etter mye om og men tror jeg nesten jeg må velge det Lenke til kommentar
Big aim Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Helt ærlig. Til tross for bad rep.SimCity! Som fan av serien. Digger designet bak det - bottoms up! Endret 22. januar 2014 av Big aim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå