Gå til innhold

Byttet hovedkort/cpu/HD = starter ikke

sTiAn**

Anbefalte innlegg

Jeg har satt i nytt hovedkort (MSI KT6 delta) og prosessor (xp1800+) i mitt gamle kabinett, hadde en 350mhz prosessor før...men nå så vil den ikke starte mer, skjer absolutt ingen ting når jeg skrur den på.. kan det være att strømforsyningen ikke greier å dra igang greia? den er på 230W..... :oops:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
absolutt ingen ting som skjer når jeg setter i strømmen, eller trykker på power knappen foran.

Hvis absolutt ingenting skjer, så tror jeg du har feilkoblet noe.

Selv om PSU er svak så burde du klare å starte opp.

At det hverken lyser eller piper er rart.

Prøv å bytte om ledningene til Led, powerknappen osv (nedre høyre hjørne), det er fort gjort å koble feil der. PS. les manualen :)

Edit: Og for å være sikker, ikke sett opp allt. Kun en HD og en Rom pga PSU'en, vent med å sette i alle brennere, dvd, hd'er osv. Eneste prob med en 230w er at den ikke kan drive for mange enheter.

Lenke til kommentar

skjønner fortsatt ingen ting jeg.......

Har nå endelig fått strøm på pc'n (plugget powerknappen til reset på HK..??), men jeg kommer ikke så mye lenger, har nå lys i power på kabinettet, vifta på CPU'n starter, og lyset på dvd-brenner'n lyser (lyser hele tiden?) men skjermen skrur seg ikke på! og det piper heller ikke...høres ikke ut som om harddiskene begynner å snurre heller..

Noen som har noen ideèr om hva det kan være?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...