BjørnÅgeS Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 24.februar. Barneportrett. Vinduslys fra venstre. 85mm og 5D i april 2013 Må ta med tvillingbroren, ellers blir det bråk i hjemmet. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 19.Februar Eplekake. (Glemt under plastlokk en uke i mars 2010) Utrolig villig sopp. Herrrlig udelikat! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) 25.februar: Mjøslandskap. Blitt mye Canon i denne tråden, på tide et bilde fra Panasonic GF3. Ypperlig ekstra kamera som var raskt og kompakt. Hadde et slikt i godt over et år. Det eneste jeg savnet var nok litt bedre iso-ytelse. Herrrlig udelikat! Takk Endret 25. februar 2014 av BjørnÅgeS Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 26. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) 26.Februar. Detalj fra Kistefossmuseet. Fotoklubben tok en liten tur til Kistefossmuseet. Fikk testet ut mitt Panasonic GX1 og er rimelig fornøyd. Bedre Isoytelse og betjening enn GF3. Endret 26. februar 2014 av BjørnÅgeS Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 27. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2014 27.februar. Solnedgang ved Domkirkeodden. Fotoklubben hadde ekskursjon dit på sensommeren i fjor. Fant et bilde jeg ville teste PS og Lightroom med Nik-collection. Legger ved før behandling for sammenligning denne gangen. Har vel dratt litt hardt i noen spaker men jeg er fornøyd med resultatet. En lens-flere dukket opp. 5D med Tamron 28-75 F2.8 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg synes ikke du har dratt for hardt i spakene i bildet fra Domkirkeodden, synes det var akkurat passe. Skyene i bildet fra 25. februar var jo praktfulle, og Mjøsa er jo alltid severdig. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 En god brokete spennvidde i bildene dine, bildet fra Mjøsa syntes jeg hadde noe ekstra i seg i form av snitt og lys. Tor Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 28.Februar. BK. Tror jeg har publisert dette før men dette er re-edit. Skilt med BK får meg alltid til å tenke på den gamle bildekritikken. Postet BK ditt og datt En god brokete spennvidde i bildene dine, bildet fra Mjøsa syntes jeg hadde noe ekstra i seg i form av snitt og lys. Tor Takk for hyggelig kommentar. Får komme tilbake til kommentarer å¨andre poster utover. Takker alle som har tatt seg bryet med å se på mitt arkivdykk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå