Redaksjonen Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Vi ønsker oss en ny kollega i Mediehuset TekBrenner du for webutvikling? Da søker vi deg! Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Vil du være med å kode Norges beste prisguide?Du mener prisjakt.no? Har ikke vært på prisguide.no siden dere bestemte dere for å kopiere finn.no sitt grusomme grensesnitt. EDIT 2016: Denne var litt stygg. Rikkely sier hva jeg mente på en mye hyggeligere måte. Endret 26. juli 2016 av Kirchhoff 8 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Hvem fikk en Amiga 500 i gave? Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg likte prisguiden til HW for noen år tilbake, men det var før jeg oppdaget prisjakt.no. Grensesnittet og brukervenligheten til Prisjakt er i en annen liga enn det Prisguiden var, og er. Det skal en virkelig storsatsing til for å klare å hamle opp med en så fantastisk tjeneste, og i det ønsker jeg dere lykke til! Jeg håper dere kan vise oss at Prisguiden kan gjennoppreises ettersom at det er utrolig kjekt å få linker til artikler og tester direkte på produktet en søker på. Og selvfølgelig for at konkurranse er meget sunt for oss forbrukere. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå