Delvis Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Problemfaktor: Sitatpyramider Eksempel på sitatpyramide i problematisk utviklingsfase: Skrevet i går, 21:25 Lurer på en film jeg så for 7 år siden, husker flmen var fra 2005 på tv norge tror jeg, husker jeg syns det var stort at de viste en så ny film på tv. Uansett så handler det om at i begynnelsen så har mannen til ei dame problemer med en fyr eller noen folk så ender han opp med å skyte seg selv i hjemmet sitt og mange år etterpå møter dama den mannen som var ansvarlig for at han endte opp med å drepe seg selv, husker ikke om det var slik hun gjenkjente han men en fyr som egentlig var på rømmen ble kjent med den dama og de inngikk ett forhold og så hadde hun dama en kompis som var sherrif og inni filmen så tar han mannen og knekker nakken på fyren Ingen som vet? Har veldig lyst til å vite hva filmen heter Seriøst ingen? Jeg vil virkelig vite hva filmen heter Noen skuespillere du drog kjensel på der? Den var engelsktalende, Amerikansk ? Nei husker desverre ingen, husker bare litt av handlinga Sitatpyramide forsøkes legges i spoiler: Delvis, den 20 Jan 2014 - 21:03, sa: Winza, den 19 Jan 2014 - 13:57, sa: Lurer på en film jeg så for 7 år siden, husker flmen var fra 2005 på tv norge tror jeg, husker jeg syns det var stort at de viste en så ny film på tv. Uansett så handler det om at i begynnelsen så har mannen til ei dame problemer med en fyr eller noen folk så ender han opp med å skyte seg selv i hjemmet sitt og mange år etterpå møter dama den mannen som var ansvarlig for at han endte opp med å drepe seg selv, husker ikke om det var slik hun gjenkjente han men en fyr som egentlig var på rømmen ble kjent med den dama og de inngikk ett forhold og så hadde hun dama en kompis som var sherrif og inni filmen så tar han mannen og knekker nakken på fyren Ingen som vet? Har veldig lyst til å vite hva filmen heter Seriøst ingen? Jeg vil virkelig vite hva filmen heter Noen skuespillere du drog kjensel på der? Den var engelsktalende, Amerikansk ? Teoretisk tilnærming til mulig forbedring: Automatisk avgrenset forflyttning av deler eller hel sitathistorikk til spoiler. Eventuell annen form for tilgjengelig arkiv i innlegg/tråd. Testforsøk avsluttet. Endret 21. januar 2014 av Delvis Lenke til kommentar
sevs Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Ser pointet, men det største problemet, virker det som, er at brukere får ørtenhundre varsler pga pyramidene. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Er ikke kjent med hvorvidt det dreier seg om importørstyrte premisser i plattformen, eller i hvilken grad de kan påvirkes av annenpart. Om sistnenvte er i besittelse av en fri rolle i forhold til avgrenset automatikk på etthvert valgt nivå i sitatsystemet, er det jo bare en avveining av og enighet om fornuftig balansegang som skal til. Men det kan vel tyde på at man står overfor et visst teknisk dilemma i så måte. I tillegg til at det kanskje kan være en teknisk utfordring. Endret 30. januar 2014 av Delvis Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Endret 17. mai 2014 av medlem-304477 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Endret 17. mai 2014 av medlem-304477 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Nåværende problem: Brukere får varsler bare av og til. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Testforsøk avsluttet. Hvorfor bruker du meg som eksempel? Jeg bare lurte på hva filmen het Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Testforsøk avsluttet. Hvorfor bruker du meg som eksempel? Jeg bare lurte på hva filmen het Var bare helt tilfeldig. Hadde ikke noe med deg å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Testforsøk avsluttet. Hvorfor bruker du meg som eksempel? Jeg bare lurte på hva filmen het Var bare helt tilfeldig. Hadde ikke noe med deg å gjøre. Å, synd jeg aldri fant ut hva den filmen het, søkte og søkte på alt mulig Rart egentlig jeg ikke la merke til denne tråden før nå når et av mine innlegg var her? Endret 16. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Husker jeg sjekket den filmen på IMDb "need to know" boardet også. Uten napp. Sikkert en TV film. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Er det en slik side som dette hvor du spør om navnet på filmer og serier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå