Gå til innhold

Februarfest 2014 - tomsi42

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den helt til høyre foran er veldig god, og de fire bakerste, Arran og Lagavulin, hehe. Jeg snoper meg en slik i ny og ne. Sist en Arran Sherry Cask (cask nr. 387) Den var veeldig god, og varte ikke lenge.. Er ikke flink til å spare. :D Nei nå fikk jeg lyst på..

Off topic, men kanskje vi burde ha en fotowhiskysmaking en dag?

Lenke til kommentar

Den helt til høyre foran er veldig god, og de fire bakerste, Arran og Lagavulin, hehe. Jeg snoper meg en slik i ny og ne. Sist en Arran Sherry Cask (cask nr. 387) Den var veeldig god, og varte ikke lenge.. Er ikke flink til å spare. :D Nei nå fikk jeg lyst på..

Off topic, men kanskje vi burde ha en fotowhiskysmaking en dag?

For en strålende ide! :)

Lenke til kommentar

Fin oppstilling - og fine farger, (helse-gevinsten er vel kanskje noe usikker)

Helsegevinsten er nok helt klar - garantert hodepine :)

Hadde du smakt på alle, tror jeg ikke det hadde spilt noen rolle hvilket kamera du hadde med deg.

Helt klart :)

Det var mye godt der, ja :)
Lenke til kommentar

Ballongen ble pen. God utnyttelse av "el cheapo" sak :) Trenger ikke være L for å få til noe brukbart.

Takk. Det trenger ikke å være L for å få til noe brukbart; men det er vanligvis mye enklere ;)

Hehe, morsomt det med ballongene, ellers så er jeg enig i at Bergen er fotogen!

Takk. Blir kanksje noe mer fra Bergen før jeg gir meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...