Gå til innhold

Februarfest 2014 - tomsi42

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte faktisk dagens spoiler veldig godt. Flott hvordan fuglene flokker seg!

Stockholmsbildene var melankolske, men fine. Dagens innslag var det smell i, jeg likte også spoileren best.

Takk for kommentarene - det var vanskelig å velge i går, så jeg skjønner godt at det spoilerversjonen er favoritt hos noen av dere.

Lenke til kommentar

"Gamla Stan" gir et utsnitt og inntrykk jeg likte (og siden jeg og tenker kreative/kunstneriske muligheter så ser jeg potensialet til å gå den veien i tillegg). Det er og interessant å se forskjellene ettersom bildene daler inn i trådene, noen er f.eks mer urbane angående fotograferingen enn andre - for egen del er jeg nok mest i den andre enden selv om jeg og har en viss del urbane skudd.

Tor

Lenke til kommentar

"Gamla Stan" gir et utsnitt og inntrykk jeg likte (og siden jeg og tenker kreative/kunstneriske muligheter så ser jeg potensialet til å gå den veien i tillegg). Det er og interessant å se forskjellene ettersom bildene daler inn i trådene, noen er f.eks mer urbane angående fotograferingen enn andre - for egen del er jeg nok mest i den andre enden selv om jeg og har en viss del urbane skudd.

Tor

Takk for hyggelig kommentar - jeg er enig i at det er stor spennvidde i denne festen. Og mye spennende.

Jelling - så ikke ut til å være noe fredelig sted å sove der......

Man drar ikke på musikkfestival for å sove ;)

Fine bilder fra Stockholm, grått, noe trist, men også stemning. Ellers likte jeg også spoilerbildet (Operaen?) og bildet Havana. Ett sted jeg gjerne vil reise til..

Takk. Havana kan anbefales

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...