RandiA Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Fine Stockholms-bilder, likte spesielt fargene i 7.februar ("nitrist") Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Fine Stockholms-bilder, likte spesielt fargene i 7.februar ("nitrist") Takk. Det var akkurat så trist, mener jeg å huske ... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Fra Lysaker stasjon Denne gangen har jeg hoppet til februar 2013, da jeg lånte en FujiFilm X-E1. Grunnen til det gule lyset: Endret 13. februar 2014 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg likte faktisk dagens spoiler veldig godt. Flott hvordan fuglene flokker seg! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Stockholmsbildene var melankolske, men fine. Dagens innslag var det smell i, jeg likte også spoileren best. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Jeg likte faktisk dagens spoiler veldig godt. Flott hvordan fuglene flokker seg! Stockholmsbildene var melankolske, men fine. Dagens innslag var det smell i, jeg likte også spoileren best. Takk for kommentarene - det var vanskelig å velge i går, så jeg skjønner godt at det spoilerversjonen er favoritt hos noen av dere. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 En gammel kiosk Fortsatt februar 2013, og testing av FujiFilm X-E1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Gamla Stan. Type gatebilde jeg synes er fint. Flotte gråtoner må jeg si. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Gamla Stan. Type gatebilde jeg synes er fint. Flotte gråtoner må jeg si. Takk for hyggelig kommentar. Det er på tide å dra tilbake til Gamla Stan. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Fra Havana Cuba-tur i 2003. Kamera var en FujiFilm S304 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Den gamle kiosken var stilig.....husker ikke om den står der fortsatt ved Stortinget.... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Den gamle kiosken var stilig.....husker ikke om den står der fortsatt ved Stortinget.... Det gjør den Dvs. den gjorde ihvertfall det rundt jul ... Herlig Havana. Helt enig - Havana har jeg lyst å besøke igjen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Jelling musikkfestival I 2006 dro en kompis og jeg på en av Danmarks mindre kjente musikkfestivaler. Vi representerte vel ca 50% av den norske kontigenten ... En Canon Powershot A75 var kameraet da ... Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 "Gamla Stan" gir et utsnitt og inntrykk jeg likte (og siden jeg og tenker kreative/kunstneriske muligheter så ser jeg potensialet til å gå den veien i tillegg). Det er og interessant å se forskjellene ettersom bildene daler inn i trådene, noen er f.eks mer urbane angående fotograferingen enn andre - for egen del er jeg nok mest i den andre enden selv om jeg og har en viss del urbane skudd. Tor Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Jelling - så ikke ut til å være noe fredelig sted å sove der...... Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Fine bilder fra Stockholm, grått, noe trist, men også stemning. Ellers likte jeg også spoilerbildet (Operaen?) og bildet Havana. Ett sted jeg gjerne vil reise til.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) "Gamla Stan" gir et utsnitt og inntrykk jeg likte (og siden jeg og tenker kreative/kunstneriske muligheter så ser jeg potensialet til å gå den veien i tillegg). Det er og interessant å se forskjellene ettersom bildene daler inn i trådene, noen er f.eks mer urbane angående fotograferingen enn andre - for egen del er jeg nok mest i den andre enden selv om jeg og har en viss del urbane skudd. Tor Takk for hyggelig kommentar - jeg er enig i at det er stor spennvidde i denne festen. Og mye spennende. Jelling - så ikke ut til å være noe fredelig sted å sove der...... Man drar ikke på musikkfestival for å sove Fine bilder fra Stockholm, grått, noe trist, men også stemning. Ellers likte jeg også spoilerbildet (Operaen?) og bildet Havana. Ett sted jeg gjerne vil reise til.. Takk. Havana kan anbefales Endret 17. februar 2014 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2014 Dyre dråper Fra en Århus-tur i 2007 - vi smakte kun på et par, så formen var fin dagen etterpå. Kamera var en heller trist affære - Sony DSC-W50 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Fin oppstilling - og fine farger, (helse-gevinsten er vel kanskje noe usikker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå