AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Heisann! Kjæresten og jeg har nylig (halvt års tid) flyttet sammen. Vi bor i en leilighet i utkanten av byen (20 minutt). Ingen av oss går på skole, men vi jobber 2-5 dager i uken. Jeg har i den siste tiden merket veldig på kroppen at jeg har lyst å gå ut å gjøre noe. Gjerne noe sammen. Vi bruker en del tid på venner (hovedsaklig mine venner siden hun har flyttet langt for å bo med meg), men det er jo klart at tiden blir knapp for folk som er i full jobb osv. Vi er vel på fest en gang i måneden eller mindre. Ellers finner vi på ting med folk i helger, om det er å se på film, dra ut å spise, hyggelig kveld med mat og diverse osv. Ukedagene går som regel til serier, spilling eller gåturer. Dette føler jeg blir veldig trasig i lengden og jeg føler vi gjerne skulle hatt noe mer å gjøre. Eneste planene vi har er en konsert og sydentur. Noen tips? Anonymous poster hash: 12309...154 Lenke til kommentar
Populært innlegg AvidGamer Skrevet 21. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Sex? Med hverandre altså...ikke meg.....eller med mindre....eh..... Endret 21. januar 2014 av AvidGamer 12 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Begynne å male sammen, eventuelt modellbygging. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 øh, gjør noe hver for dere slik at dere ikke blir piss lei hverandre etter en stund? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Jeg er enig med det å gjøre noe hver for dere også. Bowling er gøyalt. Og maling sammen som er foreslått over her er en kjempe god ide. Hvis dere har snø og hage nå, så kan dere ute å leke i snøen feks? Det høres innmari barnslig ut, men det er kjempe gøy. 1 Lenke til kommentar
KleinStein Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Leke i snøen kan være moro. Hva med å reise til alpene et sted for å stå litt på ski/brett (mens det fortsatt er sesong for det) ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Trening ute i naturen sammen. Joggetur, gåtur, eller noe lignende. Gå på dansekurs eller lignende sammen. Skaff dere en hobby, enten hver for seg eller sammen. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Er TS hunnkjønn eller det motsatte? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Les første posten så skjønner du Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Aha! Ok. Da vil jeg anbefale følgende. - Kjøp ansiktsmaske(sånn gugge man smører i fjeset) og en agurk (Til å ha på øynene) - Mengder telys, gjerne velduftende. = Mengder plusspoeng i boka, samt at du får en glatt og fint fjes. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Høres ut som dere har sånn middels mye/lite å gjøre i hverdagen. Hva savner du? Og hun? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Holder på med ei for tida, som jeg besøkte denne helga. Første helga vår alene, hun bestemte seg rett og slett for å dra meg med til London, turen ble en kjempesuksess og har aldri kosa meg like mye før. Så å gjøre noe spontant som reising kan være bra! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 hvorfor ikke utdannelse? Har man tid til å kastebort ukedager på spilling og serier så burde man vel ha tid til å ta en utdannelse? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Skaff dere hund/dyr! Det bringer dere sammen, pluss gå ut på turer osv! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Sex? Med hverandre altså...ikke meg.....eller med mindre....eh.....Check.. Anonymous poster hash: 12309...154 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 øh, gjør noe hver for dere slik at dere ikke blir piss lei hverandre etter en stund?Vi har nok et liv utenom hverandre også. Men vi har såpass mye tid sammen at jeg (vi?) føler at vi burde bruke den til noe litt mer enn det vi gjør. Anonymous poster hash: 12309...154 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Få en unge.I vår alder og med vår økonomi er det glemmesak. Anonymous poster hash: 12309...154 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Skaff dere hund/dyr! Det bringer dere sammen, pluss gå ut på turer osv!Jeg er ikke klar for å ha ansvaret for en hund helt enda:) Anonymous poster hash: 12309...154 hvorfor ikke utdannelse? Har man tid til å kastebort ukedager på spilling og serier så burde man vel ha tid til å ta en utdannelse?Hun har friår med jobb og jeg tar fag. Anonymous poster hash: 12309...154 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå