Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten og jeg har flyttet sammen - Ting å gjøre?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Kjæresten og jeg har nylig (halvt års tid) flyttet sammen. Vi bor i en leilighet i utkanten av byen (20 minutt). Ingen av oss går på skole, men vi jobber 2-5 dager i uken.

Jeg har i den siste tiden merket veldig på kroppen at jeg har lyst å gå ut å gjøre noe. Gjerne noe sammen. Vi bruker en del tid på venner (hovedsaklig mine venner siden hun har flyttet langt for å bo med meg), men det er jo klart at tiden blir knapp for folk som er i full jobb osv. Vi er vel på fest en gang i måneden eller mindre. Ellers finner vi på ting med folk i helger, om det er å se på film, dra ut å spise, hyggelig kveld med mat og diverse osv.

Ukedagene går som regel til serier, spilling eller gåturer. Dette føler jeg blir veldig trasig i lengden og jeg føler vi gjerne skulle hatt noe mer å gjøre.

Eneste planene vi har er en konsert og sydentur.

Noen tips?

Anonymous poster hash: 12309...154
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er enig med det å gjøre noe hver for dere også.

Bowling er gøyalt. Og maling sammen som er foreslått over her er en kjempe god ide. Hvis dere har snø og hage nå, så kan dere ute å leke i snøen feks? Det høres innmari barnslig ut, men det er kjempe gøy.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skaff dere hund/dyr! Det bringer dere sammen, pluss gå ut på turer osv!

Jeg er ikke klar for å ha ansvaret for en hund helt enda:)

hvorfor ikke utdannelse? Har man tid til å kastebort ukedager på spilling og serier så burde man vel ha tid til å ta en utdannelse?

Hun har friår med jobb og jeg tar fag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...