bacon Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 I hvilket modus setter dere PCen i for å få maksimal ytelse? Jeg tenker på de forskjellige valg man kan gjøre når man trykker på batteriet/strømmen i oppgavelinjen. Ellers så slår trådløsen seg av automatisk av og til.. noen som har opplevet det? Må inn på Fn+F5 for å slå på igjen... Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ingen tidsavbrudd innstillingen gir maks ytelse. Hvis du ser på testene gjort i signaturen min så er det gjor med den settingen. Hvis du bruker IBM Access Connections så vil trådløst slå seg av. Lenke til kommentar
bacon Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Stemmer at det begynte å slå seg av etter at jeg tok i bruk IBM Access Connection. Vet du årsaken til dette? Bedre å ikke bruke det kanskje? Fin samling PCer du har forresten Overload. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Grunnen til at Access Connections gjør det er at den har funnet ut at den er på en annen lokasjon eller har vanlig nett tilgjengelig. Når den mister vanlig nett så gjør den et nytt søk og slår på radioen igjen. Jeg har f.eks 2 lokasjoner. NTNU og hjemme. Funker utmerket. Når den har lan tilgjengelig så slår den av radioen. Ulempen er at den bruker litt tid (ca 20 sek) på å finne ut hvor den er hen (hjemme eller ntnu) Lenke til kommentar
iNas Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Er det noe mer som blir forårsaket av Access Connection? Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Er det noe mer som blir forårsaket av Access Connection? Ikke annet enn man kan definere hvilken stasjoner og printere som gjelder for hver enkel lokasjon. Man kan også definere VPN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå