Albert Andersson Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Pilfink i vintersol ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Skarpt og fint øye. Flott lys og fine detaljer. Det eneste som forstyrrer noe er den tykke grenen øverst til venstre. Den tar litt for mye fokus. Mvh Trond Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2014 Skarpt og fint øye. Flott lys og fine detaljer. Det eneste som forstyrrer noe er den tykke grenen øverst til venstre. Den tar litt for mye fokus. Mvh Trond Hei, Trond Westby. Tusen takk for hyggelig og konstruktiv kommentar ! Jeg er helt enig i at den tykke greinen er et forstyrrende element ! Jeg er imidlertid generelt skeptisk til å klone vekk elementer i et bilde, og de få gangene jeg har gjort det, har jeg sittet igjen med en følelse av å ha "jukset" ! Jeg valgte derfor å la greinen være uforandret Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Skarpt og fint øye. Flott lys og fine detaljer. Det eneste som forstyrrer noe er den tykke grenen øverst til venstre. Den tar litt for mye fokus. Mvh Trond Hei, Trond Westby.Tusen takk for hyggelig og konstruktiv kommentar ! Jeg er helt enig i at den tykke greinen er et forstyrrende element ! Jeg er imidlertid generelt skeptisk til å klone vekk elementer i et bilde, og de få gangene jeg har gjort det, har jeg sittet igjen med en følelse av å ha "jukset" ! Jeg valgte derfor å la greinen være uforandret Vennlig hilsen Albert. Det er jeg helt enig i. Så bilde er som det er. For det var slik det var. Selv bruker jeg en del tid på å planlegge på forhånd for å få bakgrunner som er mindre forstyrrende. Dette er en fugl som lar seg fore, så her kan mann ha mer kontroll hvor fuglen skal sette seg slik at du kan ha en noe bedre bakgrunn. Stå på videre og lykke til! Trond Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Nydelig Albert flotte farger og fin positur og god skarphet! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Skarpt og fint øye. Flott lys og fine detaljer. Det eneste som forstyrrer noe er den tykke grenen øverst til venstre. Den tar litt for mye fokus. Mvh Trond Hei, Trond Westby.Tusen takk for hyggelig og konstruktiv kommentar ! Jeg er helt enig i at den tykke greinen er et forstyrrende element ! Jeg er imidlertid generelt skeptisk til å klone vekk elementer i et bilde, og de få gangene jeg har gjort det, har jeg sittet igjen med en følelse av å ha "jukset" ! Jeg valgte derfor å la greinen være uforandret Vennlig hilsen Albert. Det er jeg helt enig i. Så bilde er som det er. For det var slik det var. Selv bruker jeg en del tid på å planlegge på forhånd for å få bakgrunner som er mindre forstyrrende. Dette er en fugl som lar seg fore, så her kan mann ha mer kontroll hvor fuglen skal sette seg slik at du kan ha en noe bedre bakgrunn. Stå på videre og lykke til! Trond Hei igjen, Trond. Takk for gode råd, - de tar jeg med videre ! Jeg har så vidt begynt å kutte små greiner på det ene treet som blir benyttet i forbindelse med fotografering av småfugler, og planen er å tilpasse det for å kunne gi en bedre, uforstyrrende bakgrunn ! Vennlig hilsen Albert. V Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Nydelig Albert flotte farger og fin positur og god skarphet! Hilsen Tove Hei, Ovidia2. Tusen takk for hyggelig kommentar, Tove ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Flott bilde Albert . Skarpt er det og det andre er jo nevnt. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Flott bilde Albert . Skarpt er det og det andre er jo nevnt. Hei, Kai Petter. Tusen takk for veldig hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Synes dette bilde er helt supert - flott modell i fint lys Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Synes dette bilde er helt supert - flott modell i fint lys Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig og veldig positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Flott pilfink og ja nå kommer fotolyset tilbake ;-) Enig om grenen men.... Ha en fin dag Andersson ;-) Med hilsen Olsson ;-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Flott pilfink og ja nå kommer fotolyset tilbake ;-) Enig om grenen men.... Ha en fin dag Andersson ;-) Med hilsen Olsson ;-) Hei, Leif Olsson. Takk for hyggelig kommentar ! Greinen kunne vært klonet bort, men jeg er ikke svoren tilhenger av å manipulere bilder, - det vil si fjerne eller legge til noe som ikke hører til i bildet. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Flott pilfink og ja nå kommer fotolyset tilbake ;-) Enig om grenen men.... Ha en fin dag Andersson ;-) Med hilsen Olsson ;-) Hei, Leif Olsson. Takk for hyggelig kommentar ! Greinen kunne vært klonet bort, men jeg er ikke svoren tilhenger av å manipulere bilder, - det vil si fjerne eller legge til noe som ikke hører til i bildet. Vennlig hilsen Albert. Ikke noen klonet Albert då? Nei bare tuller lit Ha en fin dag videre ! Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Flott pilfink og ja nå kommer fotolyset tilbake ;-) Enig om grenen men.... Ha en fin dag Andersson ;-) Med hilsen Olsson ;-) Hei, Leif Olsson.Takk for hyggelig kommentar ! Greinen kunne vært klonet bort, men jeg er ikke svoren tilhenger av å manipulere bilder, - det vil si fjerne eller legge til noe som ikke hører til i bildet. Vennlig hilsen Albert. Ikke noen klonet Albert då? Nei bare tuller lit Ha en fin dag videre ! Med hilsen Leif Hei igjen, Leif. Nei, - det blir ikke aktuelt å klone undertegnede, - sånt blir det bare problemer av ! Ha en fortsatt fin dag, Leif, og utnytt fotolyset ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Flott pilfink og ja nå kommer fotolyset tilbake ;-) Enig om grenen men.... Ha en fin dag Andersson ;-) Med hilsen Olsson ;-) Hei, Leif Olsson.Takk for hyggelig kommentar ! Greinen kunne vært klonet bort, men jeg er ikke svoren tilhenger av å manipulere bilder, - det vil si fjerne eller legge til noe som ikke hører til i bildet. Vennlig hilsen Albert. Ikke noen klonet Albert då? Nei bare tuller lit Ha en fin dag videre ! Med hilsen Leif Hei igjen, Leif.Nei, - det blir ikke aktuelt å klone undertegnede, - sånt blir det bare problemer av ! Ha en fortsatt fin dag, Leif, og utnytt fotolyset ! Vennlig hilsen Albert. Enig der, nokk med en Albert og Leif ;-))))) Med hilsen Leif ;-) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Flott skarphet og gode farger. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Flott skarphet og gode farger. Mvh Melvin Hei, MotoG. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Melvin ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg