Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er greia med dette, gutter?! iirriterende

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han hadde ikke svart hvis han ignorerte deg. Uansett er det dumt å legge opp til et "lukket" svar, så hvis du er lur sender du et oppfølgingsspørsmål der du takker for i går eller hva du enn føler rundt dette og samtidig legger opp til at han må skrive mer enn "ja", "nei" eller "hei".

Endret av Krisha
  • Liker 2
Lenke til kommentar

TS

Hmm.. har jo spurt hva skjer osv. men han har ikke spurt om vi skal møtes, eller.. kanskje det er min tur å spørre fordi det var han som tok initativ første gang :S han er sikkert ikke interessert uansett, han snakker jo ikke så mye til meg nå.

Anonymous poster hash: 39f7a...8ea

For å bruke meg som et eksempel: jeg føler at jeg har gått mot strømmen med en gutt, og jeg var sikker på at han ikke ville finne på noe igjen, men jeg tok mot til meg og spurte om han ville finne på noe og ga han noen datoer å velge mellom. Hvis han vil finne på noe med deg så finner han tid en av de datoene du foreslår. Ikke gi opp fordi du TROR noe. Får du et "nei" så kan du gi opp! Dessverre er gutter født med en hjerne som gjør dem ute av stand til å lese tankene våre, så da må vi jenter ta grep og gjøre det forståelig for gutta :) Jeg fikk en date og passet på å gjøre ny avtale på slutten av den daten så jeg slapp å stresse ut av en annen verden med teit sms-kontakt og presse en dato ut av han igjen. Viste seg i ettertid at han har tenkt litt annerledes enn meg og har ment å ville være med meg, men ikke klart å ordne det.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Mulig… hahahaha i går kveld skrev han plutselig til meg og spurte hva jeg holder på med. Hva skjer med gutter som er stille og plutselig skriver til deg. Pingler?? forstår ikke det. Gutter er litt teite… :(

Kan si at begge er over 18 :)

Anonymous poster hash: 39f7a...8ea

Da han ikke sendte melding, var det galt. Da han sendte melding likevel, var det galt det også. Du må være ei veldig pen jente, for ellers ser jeg ikke hvorfor han i det hele tatt gidder å ha kontakt med deg.

Bitches be trippin'.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jente, ro deg ned. Tenk litt rasjonelt. Han svarer deg ikke på alt, spesielt ikke hvis du sender på snapchat. Han tror nok at du sendte snappen til mange flere.

Pust inn, pust ut. Spør han om spørsmål som leder til noe annet enn "ja, nei, hehe". Vis interesse, og ikke freak ut når han ikke svarer deg! Han trenger litt tid han og. Seriøst, ro deg ned..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...