Gjest Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Det ble nettopp sendt en dokumentar på Max, programmet heter Insider (S03E03) om helvetesuka fra FSK. Meget spennende, i neste episode får vi se hva gutta trenes i for å bli en god fallskjermjeger. Gleder meg! For de av dere som ikke fikk sett den, koster det 39kr for en uke. http://webtv.tvnorge.no/ EDIT:Takk til fallschirmjaeger, reprise søndag 26.01.14 - 19:55 @ TvNorge MAX! Endret 21. januar 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Fizy Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 En kompis av meg var med på programmet, han var en av de som fikk den uheldige beskjeden om at de ikke var gode nok. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 ingenting er vel bedre en å se på andre som har det hardt Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Var herlig å se på. Rakk riktignok bare å se slutten der, men kunne ikke la vær å juble og virkelig glede meg over de som besto opptaket "Hva har vi oppnådd?" "Mannsdom!" (haha, eller noe lignende de sa... det lo jeg godt av ) Her snakker vi ekte mot og viljestyrke! Lenke til kommentar
fallschirmjaeger Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Var herlig å se på. Rakk riktignok bare å se slutten der, men kunne ikke la vær å juble og virkelig glede meg over de som besto opptaket "Hva har vi oppnådd?" "Mannsdom!" (haha, eller noe lignende de sa... det lo jeg godt av ) Her snakker vi ekte mot og viljestyrke! Ikke fortvil! Det er reprise på søndag kveld, men er noe usikker på klokkeslettet! Uten tvil veldig inspirerende å se folk gå gjennom helvete frivillig.... Men jeg skulle ønske de viste oss mer og litt mer detaljert...Føler at helhetsbildet ble litt skurrette når vi bare så små deler av opptaket. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Enig i det. Dog kan det virke som det er vanskelig å ilustrere slikt på Film og TV. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Enig i det. Dog kan det virke som det er vanskelig å ilustrere slikt på Film og TV. veldig veldig enig. Var herlig å se på. Rakk riktignok bare å se slutten der, men kunne ikke la vær å juble og virkelig glede meg over de som besto opptaket "Hva har vi oppnådd?" "Mannsdom!" (haha, eller noe lignende de sa... det lo jeg godt av ) Her snakker vi ekte mot og viljestyrke! Ikke fortvil! Det er reprise på søndag kveld, men er noe usikker på klokkeslettet! Uten tvil veldig inspirerende å se folk gå gjennom helvete frivillig.... Men jeg skulle ønske de viste oss mer og litt mer detaljert...Føler at helhetsbildet ble litt skurrette når vi bare så små deler av opptaket. Si ifra når du vet når skal på øvelse selv i helgen så er usikker på når jeg er hjemme Lenke til kommentar
HelloGoodbye Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 http://www.se.no Søndag kl. 1955 på MAX. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Da er det reprise, folkens! Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 ^^ Dette er hvertfall ikke noe for deg nuddelpusen Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Kjenner jeg savner det livet der litt av og til. Vikingblod i årene! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Men det er fordi de gode opplevelsene huskes og de dårlige glemmes. 1 Lenke til kommentar
HelloGoodbye Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Spørs hva man legger i dårlige da. Ikke at jeg har vært fallskjermjeger, men kjenner nå at det var de øyeblikkene man hatet som mest man ser tilbake på og nesten savner litt, på en syk måte... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Var selv ikke Fallskjermjeger. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Spørs hva man legger i dårlige da. Ikke at jeg har vært fallskjermjeger, men kjenner nå at det var de øyeblikkene man hatet som mest man ser tilbake på og nesten savner litt, på en syk måte... yepp, men sikkert fordi du husker det gode i det dårlige. Hadde du vært tilbake, 0 grader, vind, regn som blåser i høy hastighet, gjennombløte klær, følelsen i tærne er bare sånn haleis til stede. Man kan savne det til savnet går i oppfyllelse tenker jeg Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Jeg trodde jeg savnet det. Så fikk jeg innkalling til HV, viste seg at jeg ikke savnet det gitt... 2 Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Jeg trodde jeg savnet det. Så fikk jeg innkalling til HV, viste seg at jeg ikke savnet det gitt... hahaha Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Ser den nå på nett tv, gode minner ifra hjortefot ja. Var litt synd at jeg ikke hadde noen erfaring som hundefører da jeg var med, jeg og hunden hadde enda litt å arbeide med sammarbeidet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå