Gå til innhold

"helvetesuka" - Insider dokumentar om Fallskjermjeger / FSK

Gjest

Anbefalte innlegg

Det ble nettopp sendt en dokumentar på Max, programmet heter Insider (S03E03) om helvetesuka fra FSK.

Meget spennende, i neste episode får vi se hva gutta trenes i for å bli en god fallskjermjeger. Gleder meg! :w00t:

For de av dere som ikke fikk sett den, koster det 39kr for en uke.

http://webtv.tvnorge.no/

EDIT:
Takk til fallschirmjaeger, reprise søndag 26.01.14 - 19:55 @ TvNorge MAX!

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var herlig å se på. Rakk riktignok bare å se slutten der, men kunne ikke la vær å juble og virkelig glede meg over de som besto opptaket :) "Hva har vi oppnådd?" "Mannsdom!" (haha, eller noe lignende de sa... det lo jeg godt av :) ) Her snakker vi ekte mot og viljestyrke!

Lenke til kommentar

Var herlig å se på. Rakk riktignok bare å se slutten der, men kunne ikke la vær å juble og virkelig glede meg over de som besto opptaket :) "Hva har vi oppnådd?" "Mannsdom!" (haha, eller noe lignende de sa... det lo jeg godt av :) ) Her snakker vi ekte mot og viljestyrke!

Ikke fortvil! Det er reprise på søndag kveld, men er noe usikker på klokkeslettet! Uten tvil veldig inspirerende å se folk gå gjennom helvete frivillig.... Men jeg skulle ønske de viste oss mer og litt mer detaljert...Føler at helhetsbildet ble litt skurrette når vi bare så små deler av opptaket.

Lenke til kommentar

Enig i det.

Dog kan det virke som det er vanskelig å ilustrere slikt på Film og TV.

veldig veldig enig.

Ikke fortvil! Det er reprise på søndag kveld, men er noe usikker på klokkeslettet! Uten tvil veldig inspirerende å se folk gå gjennom helvete frivillig.... Men jeg skulle ønske de viste oss mer og litt mer detaljert...Føler at helhetsbildet ble litt skurrette når vi bare så små deler av opptaket.

Si ifra når du vet når :) skal på øvelse selv i helgen så er usikker på når jeg er hjemme

Lenke til kommentar

Spørs hva man legger i dårlige da. Ikke at jeg har vært fallskjermjeger, men kjenner nå at det var de øyeblikkene man hatet som mest man ser tilbake på og nesten savner litt, på en syk måte...

yepp, men sikkert fordi du husker det gode i det dårlige.

Hadde du vært tilbake, 0 grader, vind, regn som blåser i høy hastighet, gjennombløte klær, følelsen i tærne er bare sånn haleis til stede.

Man kan savne det til savnet går i oppfyllelse tenker jeg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...