Surmelk Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hei, jeg har fått en inkasso fra TrønderEnergi for en faktura jeg aldri har sett noe til. Men det som jeg synes er merkelig er at aldri har vært kunde til TrønderEnergi, men Trondheim Kraft. Er dette samme firma? Eller går de under 2 navn? Hilsen Jonas Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Trondheim Kraft strømavtalen, mens TrønderEnergi har nettleien. Har du fått inkasso, eller inkassovarsel? Jeg har opplevd samme med TrønderEnergi tidligere, fått flere purringer uten faktura. Rotete firma med dårlig kundeservice. Synd det ikke er valgfrihet for nettleien. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det viktigste du kan gjøre er å IKKE ignorere den. For inkassobyrået bryr seg katta, de sender bare krav på krav og etterhvert til skifteretten. Snakk med Trønderenergi først. Deretter inkassoselskapet. Det løser seg ikke av seg selv. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Pass deg for innkrevere med bart og skinnvest.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå