bassmania Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hey Jeg har engelig fått meg bf1942, men når jg starter å spiller, så tar det noen minutter og Bf1942 bare lukker seg selv og går ut til windows. det er gangske irriterende... Kan noen hjelpe meg? har noen oppleved det samme? Mvh bassmania Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hei. Jeg hadde også en del problemer etter at jeg kjøpte meg det spillet. maskina hang seg, den hoppet ut i Windows osv. Slet litt frem og tilbake. Men jeg la inn nye drivere til lydkortet, og da ble det bra. I tillegg la jeg inn de siste patchene. Dette hjalp i alle fall meg. Etter det har det ikke vært noen bekymringer. Bare de jeg kriger mot på nettet har bekymret meg... Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hey Jeg har engelig fått meg bf1942, men når jg starter å spiller, så tar det noen minutter og Bf1942 bare lukker seg selv og går ut til windows. det er gangske irriterende... Kan noen hjelpe meg? har noen oppleved det samme? Mvh bassmania er det snakk om at bf1942 går ut i windows før du har kommet ordentlig inn i spillet? i så tilfelle: 1) gå inn i battlefield-folderen din 2) Modsbf1942Settings 3) åpne VideoDefault.con i notepad e.l. 4) endre renderer.allowAllRefreshRates 0 til renderer.allowAllRefreshRates 1[/u] Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 det eneste som kommer opp er dette: rem * TEMP * renderer.setFullScreen 1 renderer.fieldOfView 1 renderer.globalLodRadius 1 renderer.globalLodRadiusScaleFactor 5 console.showStats 0 ikke det du sa. hvorfor? Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Bare skriv det inn selv. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 ok... thnx. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Hei.Jeg hadde også en del problemer etter at jeg kjøpte meg det spillet. maskina hang seg, den hoppet ut i Windows osv. Slet litt frem og tilbake. Men jeg la inn nye drivere til lydkortet, og da ble det bra. I tillegg la jeg inn de siste patchene. Dette hjalp i alle fall meg. Etter det har det ikke vært noen bekymringer. Bare de jeg kriger mot på nettet har bekymret meg... hey, du, kan du gi meg siden til de pachene, pcen min begynner å henge seg når jeg spiller nå, og den har rebootet 3 ganger nå. håper pachene hjelper. ps: har reinstallert den 2 ganger nå. hjelper fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hadde samme problem med BF før jeg også. Er rimelig sikker på at det var overklokkinga som gjorde det hos meg. Maskinen var helt stabil på alt annet men BF bomba ut i windows med jevne mellomrom. Klokka ned maskinen med 200mhz og siden har jeg ikke hatt problemet Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 står litt feil på profilen min da.... har nå bare vanlig fart. (1,83ghz), men har fortsatt samme problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 hey, du, kan du gi meg siden til de pachene, pcen min begynner å henge seg når jeg spiller nå, og den har rebootet 3 ganger nå. Siste patch (1.45) er på litt over 100mb, og kan hentes her: http://bf1942.ea.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå