Gå til innhold

Billig skvip til muttern!


janguke

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale en billig android nettbrett til muttern?

Kjøpte en ipad air til henne, men ios ble for avansert for henne o.O

Nettbrettet skal kun brukes på youtube via wifi.

Utrolig nok klarer hun å bruke broren min sin samsung 1.gen galaxy tab, men ikke ipaden.

 

max 1500kr og str fra 7-10".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Tror heller du får legge inn litt opplæring. Ingenting er vel enklere enn iOS? Legg alt hun ikke trenger i en mappe, slik at hun har kun det hun trenger på desktop

Lenke til kommentar

Tror heller du får legge inn litt opplæring. Ingenting er vel enklere enn iOS? Legg alt hun ikke trenger i en mappe, slik at hun har kun det hun trenger på desktop

 

Har gjort det siden jeg kjøpte padden for 2mnd siden, men ios fancy overlapping og annet dill dall på youtube gjør at hun ikke skjønner hvordan hun skal bruke det. Har prøvd å lære henne hvordan en søker på safari nettleseren, men det funket ikke. Lastet ned youtube appen, men den var enda verre.

 

Prøver nå å kjøpe en android basert brett til henne, slik som hun er vant med fra samsungen tabben.

En skulle tro at ios var enkel i bruk enn android, derfor kjøpte jeg til henne men den gang ei..

 

Jeg får heller beholde padden til eget bruk -_-

Lenke til kommentar

Du kan og se på Nexus 7 (2012 utgaven). Du finner et par stk på lager fortsatt (Demo-vare med norsk garanti). Ser ut til at det er US-versjon, men det er bare å kjøpe norsk lader hvis dere ikke allerede har noe som kan brukes. I forhold til Samsungen som ble linket til lengre oppe får du stort sett mer for pengene, samt mer oppdatert os. Du kan se sammenligning mellom dem her: http://www.prisjakt.no/product.php?j=1353562,1965385

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...