Gå til innhold

Hvor kan man kjøpe coldplates...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Microplex, men de har den ikke inne akkurat nå

 

Ja, du har lest den første posten ser jeg..

 

Jaok. Da bestiller jeg dritdyrt fra tyskland da..

 

Jada det har jeg men de er visst de eneste som kan skaffe dem her til lands :wink: :wink: så enten vente eller som du sier, se utover norges grenser.

Lenke til kommentar
Det er bare og ta kontakt med http://www.norrag.no/ og få de til å kappe en kobberskinne i den dimensjonen du har bruk for. Du må riktignok planslipe den selv.

 

Vil bare takke for tipset. De sendte i dag 2 stk 40x40x3mm kobberplater som postoppkrav til kr 74,50 pluss mva, frakt og postens gebyrer. Mye billigere enn å bestille fra utlandet, og i tillegg fikk jeg riktige dimensjoner sånn at jeg slapp å få en 50x50 til å passe på et 40x40 peltier. Meget bra av norrag synes jeg.

Lenke til kommentar
Det er bare og ta kontakt med http://www.norrag.no/ og få de til å kappe en kobberskinne i den dimensjonen du har bruk for. Du må riktignok planslipe den selv.

 

Vil bare takke for tipset. De sendte i dag 2 stk 40x40x3mm kobberplater som postoppkrav til kr 74,50 pluss mva, frakt og postens gebyrer. Mye billigere enn å bestille fra utlandet, og i tillegg fikk jeg riktige dimensjoner sånn at jeg slapp å få en 50x50 til å passe på et 40x40 peltier. Meget bra av norrag synes jeg.

 

Hvor mye kom det totale beløpet på? (med mva. frakt og postens gebyrer)

Lenke til kommentar

Hvor mye kom det totale beløpet på? (med mva. frakt og postens gebyrer)

 

Har ikke fått det enda, men ved en rask regning finner man ut at summen med mva blir ca 95kr eller noe sånt. Og frakt (som jeg håper er brev med postoppkrav) er vel 22kr eller 55kr + 37kr oppkravsgebyr. Ca 150-200kr? Kanskje? Litt bedre enn den coldplaten jeg så dem har på 3dfxcool nå til 150kr stykket, også er den for stor for elementet i tillegg.. Da hadde det liksom blitt litt over 400kr..

 

er det mye arbeid og pusse platene hvis en bestiller fra norrag? hva bruker man?

 

Må planslipe med vannslipepapir med finhetsgrad i rekkefølge 400, 800 og 1200 tror jeg. Microplex har i hvert fall et kit med disse papirene som er basert på plansliping av kjøleblokker, så disse må jo fungere akkurat like godt med coldplates.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...