evilchriss Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hei! Jeg lurte på om noen vet om noen gode oversettelsesverkøy til tysk? Jeg skal skrive en presentasjon om meg selv, hvordan karaktersystemet er i tyskland etc.. Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hvilke klasse går du i? Du har vel kanskje en lærebok med eksempler i? Eller så kan du bruke Google translate, men bare på enkeltord. Hvis du prøver med setninger så kan det fort bli litt rart! 1 Lenke til kommentar
evilchriss Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2014 Går i tiende Sliter med tysk grammatikken generelt Men vet at setningene i det tyske språk er bygd helt annerledes Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Prøv å se om noe du trenger hjelp til ligger her: http://ordnett.no/språkverktøy/minigrammatikker.tysk Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Hvis du vil, kan jeg lese gjennom teksten din før du leverer den.. Fikk 6 i standpunkt i tysk. Lenke til kommentar
evilchriss Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Skal gjøre noen siste justeringer med teksten etterpå. Så gir jeg deg teksten så kan du kanskje fortelle hva jeg må gjøre annerledes etc Takk forresten! Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Kan også eventuelt se over den. Har dog, "bare" 5 i tysk skriftlig. Fra eksamen riktignok. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Skal gjøre noen siste justeringer med teksten etterpå. Så gir jeg deg teksten så kan du kanskje fortelle hva jeg må gjøre annerledes etc Takk forresten!Send PM, så sant innleveringen din ikke er til i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå