Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som kjøper sex?


froskene

Anbefalte innlegg

Har ikke noe behov for å kjøpe heldivis, men om man har vært alene en stund så syntes jeg det er greit at man kan gå å betale noen for å ha FRIVILLIG sex med deg. Da ønsker jeg helst at det ikke er noen "pimp" involvert.

"pimp" i dag vil være en som leier ut husvære til en sexarbeider. To sexarbeidere som deler på utgifter til husvære vil f.eks straffes som halliker for hverandre. I Sverige hadde men den artige situasjonen at sønnen til en sexarbeider ble dømt for hallikvirksomhet. Verden er gal, og vil bedras.

 

"operasjon husløs" hvis du vil søke etter info.

 

 

Uansett som det er lovlig eller ikke, så hadde jeg ikke tatt sjansen på å få diverse virus/bakterier.

Hvis du er redd for STD, så er det vel få mennesker som er så trygge som prostituerte. De sjekker seg langt hyppigere enn en tilfeldig dame du møter på byen, så jeg ville vært langt mer skeptisk til sistnevnte akkurat når det gjelder STD.

 

Det er en sannhet med modfikasjoner. Der lovverket er straffende (enten mot selger, kjøper eller begge) vil forekomsten av SOI være høyere enn snittet. Der lovverket ikke er straffende, og man har et godt utbygget helsevesen vil SOI forekomsten være mindre enn den normale befolkningen. Angående situasjonen i Norge i dag har jeg ikke sett noen tall for de siste årene. Mulig prosenteret har noe statistikk (som vil være mangelfull).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
×
×
  • Opprett ny...