Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som kjøper sex?


froskene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke forbudt å selge sex, men det er forbudt å kjøpe sex. Med utgangspunkt i ts sitt spørsmål så må jeg si meg enig med Ted Bundy at det oppfordres til å tilstå noe som er en straffbar og ulovlig handling.

 

Jeg kan ikke tenke meg at noen vil svare uten å bruke anonymfunksjonen.

 

Vi vet jo at det foregår, så om noen her inne gjør det - så husk for all del på beskyttelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg kan ikke tenke meg at noen vil svare uten å bruke anonymfunksjonen.

Og hva hvis politiet føler for å hente ip'ene med rettsmakt? Jeg vil da anta hw har logger.
Det er såklart et poeng. Jeg er usikker på om det egentlig er tillatt å oppmuntre andre brukere til å bryte loven/tilstå at de har brutt den.

 

Ja, det er en særdeles dum idé å stå frem på et åpent forum om man har brutt loven eller ei. Spesielt siden jeg tror hw gjør som politiet sier og gir ut ip til de som har stått frem. Hvis politiet spør, eller får en rettsordre.

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

Om man ikke er norsk statsborger og tjenestene er kjøpt i utlandet, hvorfor skulle det ha vært en ulovlig handling?

Om handlingen er gjort av en "ikke norsk statsborger" og i utlandet kommer det ann på om personen "sokner" til Norge. I praksis bor i landet, eller har sterk tilknytning. Isåfall vil personen rammes av §12 i straffeloven.

 

3. i utlandet av norsk statsborger eller noen i Norge hjemmehørende person når handlingen

 

Statens juridisk slikkende arm og som er moderator på dette forum kan sikkert forklare deg hvorfor dette en glimrende ide. Men er du utlending som ikke har noe som helst å gjøre med Norge. Da kommer ikke Norge å straffer henne.

Lenke til kommentar

Uansett som det er lovlig eller ikke, så hadde jeg ikke tatt sjansen på å få diverse virus/bakterier.

 

Hvis du er redd for STD, så er det vel få mennesker som er så trygge som prostituerte. De sjekker seg langt hyppigere enn en tilfeldig dame du møter på byen, så jeg ville vært langt mer skeptisk til sistnevnte akkurat når det gjelder STD.

 

Anonymous poster hash: c6156...866

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei, nå som det er så aktuelt i media så lurer jeg på hva dere som kjøper sex tenker om saken, og hvilke forhold dere har til sexkjøpsloven?

 

Ser det ble en liten avsporing her i forhold til spørsmålet. Uansett lovverk eller ei, så er det et stort antall mennesker som kjøper sex og et veldig lite antall personer som blir tatt og bøtelagt. Grunnen til dette er at Politiet ikke prioriterer dette. At Politiet da skal saumfare forum på nett for å se om noen har innrømmet sexkjøp er vel rimelig urealistisk. Bevisførselen blir jo også litt utfordrende. Skal bruke denne paragrafen, er det ikke verre enn å møte opp der det er sex-salg skjer og starte å skrive bøter så blekket spruter...;)

 

Jeg har vel skrevet litt av mine meninger her i andre tråder. Sexkjøpsloven er vel mest rettet mot utnyttelse av kvinner i forskjellige former. Den tar ikke høyde for de (kvinner OG menn) som driver med dette av eget fornuftige valg, og som ser på dette som en spennende og innbringende jobb.

 

Det kan vel også sees at man har en tendens i Norge til å forby ting og skyve under teppet, enn å faktisk hjelpe de som har problemer. At utnyttelse av kvinner og menneskehandel skal kunne løses med en forbud er et spørsmålstegn for meg. Da skjer dette heller skjult, slik at disse kvinnene får det enda verre. Når skal man da heller snakke om å hjelpe disse....?

Lenke til kommentar

 

Uansett som det er lovlig eller ikke, så hadde jeg ikke tatt sjansen på å få diverse virus/bakterier.

 

Hvis du er redd for STD, så er det vel få mennesker som er så trygge som prostituerte. De sjekker seg langt hyppigere enn en tilfeldig dame du møter på byen, så jeg ville vært langt mer skeptisk til sistnevnte akkurat når det gjelder STD.

 

Anonymous poster hash: c6156...866

 

Namnam med herpes, heptatit og andre diverse virus som ikke kan fjernes (Y)

Lenke til kommentar

Ved å oppfordre til å tilstå at man har gjort noe som bryter loven. Men folk skriver vel det de vil. Alle må tenke selv :)

Man har brutt loven enten man tilstår eller ikke.

Har du stjålet i butikken før? Oppfordret jeg deg til å stjele i butikken nå?

 

Skjønner selvfølgelig egentlig hva du mener, men syns det ble litt feil å si at TS oppfordrer folk til å kjøpe sex, for det gjør han da ikke. :)

 

Endret av aspirev5
Lenke til kommentar

 

Ved å oppfordre til å tilstå at man har gjort noe som bryter loven. Men folk skriver vel det de vil. Alle må tenke selv :)

 

Man har brutt loven enten man tilstår eller ikke.

Har du stjålet i butikken før? Oppfordret jeg deg til å stjele i butikken nå?

Skjønner selvfølgelig egentlig hva du mener, men syns det ble litt feil å si at TS oppfordrer folk til å kjøpe sex, for det gjør han da ikke. :)

Bra jeg ga deg noe å kverulere om :)
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...