Laffe Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hei. Etter at jeg kjøpte meg sandmannen av kepler for en ukesiden, så har jeg blitt helt hekta på å finne andre lignende intressante bøker uten hell. Dette kommer da fra en som verken har likt å lest eller klart å fullføre ei bok før pga ja.. "syntes at lesing var kjedelig". Jeg tror derfor krimbøker er det som appelerer meg mest. Så hvis det er noen gode bøker dere vet om, kom med dem! For jeg har virkelig fått lesekick! Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Er vel enklest å begynne med de 3 foregående bøkene til Kepler, de er veldig bra. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Takk. Har nå nettopp lest bok 1, 2 og skal begynne på 3rn nå. Andre bøker/forfattere du/dere anbefaler? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Du kan jo prøve mer svensk krim - Kristina Ohlsson skriver bra, dette er den første av hennes bøker: http://bokelskere.no/bok/askepott/211630/ Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Prøv Jakten på Atlantis av Andy McDermott. Jeg er godt i gang med bok nr ni, og serien har prestert å faktisk holde en høy kvalitet hele veien. Bok nr åtte forhåndsbestilte jeg tidlig pga cliffhanger i bok syv, men klarte ikke å vente og kjøpte den på iPad i tillegg. Har bok ni på iPad, men kjøper den fysisk når den kommer bare for å ha den også i bokhyllen. Arkeologen Nina Wilde får økonomisk støtte fra den norske Frost-stiftelsen for å lete etter Atlantis - byen som sank i havet. Til å hjelpe seg har hun Frosts datter, Kari, og livvakten Eddie. Giovanni Qobras leder et hemmelig brorskap, som gjør alt for å stoppe dem. Plutselig befinner Nina, Kari og Eddie seg i et forrykende kappløp verden rundt for å finne den tapte byen før Qobras og hans menn gjør det. Atlantis skjuler en hemmelighet som kan ødelegge vår sivilisasjon for alltid. Edit: Han er godt i gang med å skrive neste bok om Nina Wilde og Eddie Chase. Gleder meg som en unge, og jeg er ikke ferdig med bok ni engang. Det sier jo sitt. Endret 25. januar 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå