Gå til innhold

Bytte gren i forsvaret

Anbefalte innlegg

Har blitt plassert i HMKG med innrykk april 2015. Jeg ønsker å ha innrykk i august 2014, fordi da kan jeg begynne studier i august 2015. HMKG er fullt i august 2014, så jeg må bytte gren i forsvaret. Hvilke grener i forsvaret er best? Da tenker jeg på at jeg ikke er interessert i å bare labbe rundt og kaste bort ett år, men heller være i en gren der det skjer litt ting og der vi må gjøre litt. Har ingen voldsomt god kondisjon, men styrke har jeg en god del over gjennomsnittet av. Tenker derfor at det hadde vært lurt å komme inn en plass der det ikke er så mye løping/gåing over lange distanser. Noen som vet litt forskjellig om de forskjellig grenene, og kan komme med anbefalinger? Har lest på forsvaret sine sider, men vil gjerne høre litt fra andre personer også

Endret av Dysfuncti
Redigert inn førstepost etter at TS har slettet innholdet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har blitt plassert i HMKG med innrykk april 2015. Jeg ønsker å ha innrykk i august 2014, fordi da kan jeg begynne studier i august 2015. HMKG er fullt i august 2014, så jeg må bytte gren i forsvaret. Hvilke grener i forsvaret er best? Da tenker jeg på at jeg ikke er interessert i å bare labbe rundt og kaste bort ett år, men heller være i en gren der det skjer litt ting og der vi må gjøre litt. Har ingen voldsomt god kondisjon, men styrke har jeg en god del over gjennomsnittet av. Tenker derfor at det hadde vært lurt å komme inn en plass der det ikke er så mye løping/gåing over lange distanser. Noen som vet litt forskjellig om de forskjellig grenene, og kan komme med anbefalinger? Har lest på forsvaret sine sider, men vil gjerne høre litt fra andre personer også.

Ring og be om å få innrykket ditt til HMKG Oktober 2014, så søker du om å få tidlig dimmisjon grunnet skole. Pleier ikke være et stort problem!

Lenke til kommentar

Har tenkt til i morgen å spørre om å bytte til oktober 2014 i HMKG, men frykter at det er fullt, siden august er fullt. Hvis det viser seg at oktober er fullt, må jeg har andre alternativer..

Endret av Dysfuncti
Redigert inn post etter at TS slettet innhold
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...