SlimBone Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hei. Leter etter en ny mobil, men er litt usikker på hvem av de jeg vil ha. Har prøvd å se litt på diverse videoer på YouTube og anmeldelser. Er litt usikker på hva jeg er på utkikk etter også, så blir vel kanskje ikke så enkelt. Så lurte på om noen kanskje kunne gitt litt anbefalinger, og om hvordan de er i bruk? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Jeg er hvertfall kjempefornøyd med Xperia Z1. Svær, klar skjerm, lynkjapp, og god batterikapasitet. Det at den er vanntett er heller ikke så dumt, særlig hvis du liker å slenge mobilen din i kjøkkenvasken for å skremme folk. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det kommer vel an på: -Vil du ha nyeste, ren Android hele tiden? Velg Nexus. -Vil du ha en vanntett telefon med godt kamera? Velg Z1. -Vil du ha en stor skjerm, på en vanntett mobil, men med skuffende kamera? Velg Z Ultra. Alle telefonene er cirka like raske, med (nest*) nyeste Snapdragon-brikke. Les tester,og se hva som passer til dit bruk. *Snapdragon 805 er vel lansert, men det har ikke kommet noen mobiler på markedet med denne brikken. Lenke til kommentar
SlimBone Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Tusen takk for svar Da får jeg bare lese litt flere anmeldelser Tenkte kanskje at noen kunne fortelle litt om deres erfaringer om mobilene? Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Har nå en Xperia Z1 og kvalitetsfølelsen er helt utolig bra. Har hatt 5 Samsung telefoner på rad før denne, men ville prøve noe annet nå. Kvalitetsfølelsen er helt rå og jeg setter veldig pris på at den er vanntett. Batterikapasiteten er også mye bedre enn samtlige telefoner jeg har hatt før. Lenke til kommentar
SlimBone Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Okey, det høres jo veldig bra Bra batterikapasitet er ett veldig pluss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå