Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 En fyr, "bad news"-type, en jeg kjenner til gjennom jobben. Type som skrøner og skryter for alle og enhver. Ikke en jeg stoler på i det hele tatt. Sånn "selger"-type med sjarmrende smil og mye fine ord, men det er også alt. ... og så ei dame som virker grei nok. Hu er venninde av dama mi (eller kanskje heller bekjent, "venninde av venninde"-liksom). Jeg har såvidt truffet henne en gang. De to over har visst blitt sammen har jeg nettopp funnet ut. Veit ikke hvor "alvorlig" det er. Helt tilfeldig at jeg altså kjenner til begge. Trur ingen veit at jeg kjenner til denne fyren (kanskje bortsett fra et par på jobben). Nå har jeg vel egentlig bestemt meg for ikke å nevne noe til noen, men burde jeg det ? F.eks. nevne det for dama mi at jeg kjenner til (og ikke stoler på/liker) fyren ? Si noe til hun som har blitt sammen med fyren er uaktuelt, henne kjenner jeg ikke. Jeg kunne heller sagt noe til fyren (som jeg kjenner bedre), men aner ikke hva det skulle være godt for. Bah.. enkelte ting skulle jeg likt å ikke vite noenting om. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Nei, drit i. Slike advarsler betyr aldri noe for folk, annet enn at du blir uglesett til det blir slutt. Så kommer de springene "hvorfor sa du ingenting?!". Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Nei, det er ikke ditt problem. Jeg kan også legge til at du sikkert ikke ser hele bildet. Selv om du oppfatter ham som en skrytepave, kan han likevel være en god kjæreste. Endret 20. januar 2014 av Zarac Lenke til kommentar
KleinStein Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Jeg tenker; Hadde det ikke vært litt spesielt (og ubehagelig for ham), hvis du i stedet hadde likt fyren da?Hvis du fikk et godt inntrykk av ham TS og at dette var en kar som du kan stole på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Nei, det er ikke ditt problem. Jeg kan også legge til at du sikkert ikke ser hele bildet. Selv om du oppfatter ham som en skrytepave, kan han likevel være en god kjæreste. Ser den, jeg er fosåvidt enig. Ok, da sier jeg ingenting så får en bare se det an. Case closed. Jeg tenker; Hadde det ikke vært litt spesielt (og ubehagelig for ham), hvis du i stedet hadde likt fyren da? Hvis du fikk et godt inntrykk av ham TS og at dette var en kar som du kan stole på? Næh... Dilemmaet oppsto bare fordi jeg ikke liker fyren og fikk sånn halveis følelsen av å ville "advare" denne dama. Hadde jeg likt (eller vært nøytral) til fyren hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt. Lenke til kommentar
KleinStein Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Næh... Dilemmaet oppsto bare fordi jeg ikke liker fyren og fikk sånn halveis følelsen av å ville "advare" denne dama. Hadde jeg likt (eller vært nøytral) til fyren hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt. Nei, sier du. Jeg tror hvert fall det, ut i fra hvordan du omtaler ham. At hvis det hadde vært omvendt og du hadde likt han i stedet, så hadde han kanskje følt det langt mer ubehagelig enn hvordan det er nå. Og hvis du mener du har gode grunner til å ha halvveise følelser av å "advare" andre mennesker om han, så er det vel bare du som vet best hva du bør gjøre med informasjonen din. Siden det er dine grunner, mener jeg. Men da burde du vel kanskje ikke se bort i fra at han tenker akkurat det samme om deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå