dude80 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Noen som har erfaring med gentoo på en dell inspiron 4150 ? Generelt sett, er det vanskelig å installere gentoo fra stage3 ? Hvor lang tid vil det ca ta? Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det tar ca 4 timer å installere gentoo (for meg), men dette varierer veldig fra marskin til marskin og hvor mye erfaring du har om linux (gentoo) fra før. Det er jo ikke noe grafisk instalasjon så det er kansje vanskelig for en som er helt fersk, men så får du jo da etter min mening den beste distroen for desktop. Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 hmmm, blir spennende da. jeg har lastet ned begge cd'ene. Når man starter fra stage3, da blir, som jeg forstod, mye gjort for deg. Og likevel vil det kanskje ta 4 timer? Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jepp. Stage 3 pakken er til mye hjelp. Jeg anbefaller deg å printe ut installasjons veiledningen hvis du ikke har brukt gentoo før. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Installasjonstiden vil, som kelas påpeker, variere veldig fra marsvin til marsvin. Lenke til kommentar
beltazore Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har installert Genroo1.4 på min 1300 med 1gb ram på en og en halv time... og da syntes jeg at jeg rota mye... Det kan gjøre raskt Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 er greit med X og andre pakker også da Har man cd2 trenger det derimot ikke ta så alt for lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå