Gå til innhold

Duell: Windows mot OS X (Ekstra)

Anbefalte innlegg

Det eneste denne artikkelen forteller er hvilken plattform som er raskest til enkelte spill. Det jeg hadde håpet å få ut av denne artikkelen er hvilken plattform som hadde vært optimal om alle hadde hatt like drivere og maskinvare, og at alle spillene var laget optimalt til alle plattformer.

At Windows går av med seieren i en slik test er ikke så veldig rart da Windows har bedre drivere, og spillene får nok mer omtanke til Windows enn OS X.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

At windows fungerer bedre enn mac til spilling...for en overraskelse. Jeg er ikke en gang en apple hater og heller ingen elsker. Hvis jeg skulle hatt en laptop til tekstbehandling eller andre enklere oppgaver så ville jeg hatt macbook pro,men det ville vært installert windows 8.1 på den.

Men i og med at Apple får mer og mer støtte fra steam/origin så er det vel logisk at bedre driverstøtte osv kommer deretter. Med tanke på hvor få forskjellige deler apple bruker i maskinene sine kontra PC, så burde bedre støtte komme etterhvert, samt hvis AMD sitt mantle system kommer skikkelig i gang, så har da iallefall Linux og OSX en sjangs til å få den biten av kaka også...sett at man bruker AMD skjermkort da.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ehm, nå har ikke jeg lest hele artikkelen ennå, men såvidt jeg husker...sist skilpadden og haren møttes, så var det skilpadden som vant. :wee:

Psst. Eventyr er ikkje verkelegheit.

Psst. Fabel er ikke eventyr.. ;):p

Vel, fabel betyr fortelling og eventyr er fortellinger, sååååå. I tillegg er innholdet ganske likt. Begge inneholder som regel et moralsk poeng og har en ironisk fortellerstil.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...