ellsen Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hei Jeg og to andre skal holde gymtimen på skolen i morgen. Vi kan velge hva vi vil. Vi har tenkt til å ha barneleker som tema. Det må være en time som alle kan være med på. Timen skal være på rundt 60min Har du forslag til: - Oppvarming: - hoveddel: - avslutning/ uttøying: Påforhånd, takk for alle innspill Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Kanonball er vel en klassiker som oppvarming Noe som involverer mye bevegelse og samtidig er gøy er bra for å få opp varmen. Så kommer hoveddelen som dere må være kreative, barneleker vet jeg ikke mye om, men et forslag kan være å avslutte med litt forskjellige stafetter? Trenger ikke kun å være løping, kanskje gå i trillebår? Som avslutning sitter dere vel i en ring og viser hvordan dere tøyer, pass på å tøy de musklene de har brukt og forklar hvorfor, det ser læreren på, at du har med litt teoretisk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Tidenes gymlek er å dele alt som finnes av tjukkasser, rambukker, benker, mål og andre mellomstore-store ting på to lag, deretter legger man en drakt på toppen av hvert lag. Hvert lag får 3-5 kanonballer. Målet er å skaffe seg flagget til motstanderen OG frakte det tilbake til sitt eget mål, altså, for å vinne må man ha to flagg. Hvis man blir truffet med kanonball er man ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå