Nils Christian Skjauff Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Gråsisik. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Meget vakkert og flott komp som vanlig i fra deg Nils. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Nydelig foto ... denne sjarmøren har jeg ikke sett her vest Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2014 Meget vakkert og flott komp som vanlig i fra deg Nils. Tusen takk for din kommentar; Kai Petter! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2014 Nydelig foto ... denne sjarmøren har jeg ikke sett her vest Tusen takk for din kommentar; Torhild! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Flott fanget av en flott fugel Nils Christian ;-) Med hilsen Leif Sigvard ;-) Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2014 Flott fanget av en flott fugel Nils Christian ;-) Med hilsen Leif Sigvard ;-) Tusen takk Leif O. ! Hyggelig du likte bildet ! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2014 Flott fanget av en flott fugel Nils Christian ;-) Med hilsen Leif Sigvard ;-) Tusen takk Leif, for din hyggelige tilbakemelding! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hei, Nils Christian. Gråsisik er en ukjent fugl for meg, men du har tatt et bilde som på utmerket måte viser denne fuglens karakteristika ! Posituren er fin,, og det samme gjelder skarphet, farger og bakgrunn Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Hei, Nils Christian. Gråsisik er en ukjent fugl for meg, men du har tatt et bilde som på utmerket måte viser denne fuglens karakteristika ! Posituren er fin,, og det samme gjelder skarphet, farger og bakgrunn Vennlig hilsen Albert. Tusen takk for din kommentar Albert A. ! Hyggelig tilbakemelding å få! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
alnkjell Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Hei Nils Christian. Dette er et flott bilde med de matchende fargene som prikken over i-en. Godt komponert. mvh Kjell E. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg