Torstein Norum Bugge Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Med FiLIP har du alltid full oversikt over poden.Smartklokken som passer på barna dine Lenke til kommentar
bentrik Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Jeg har akkurat fått en slik klokke i hus fra USA, men så langt får jeg ikke dette til å virke på et Norsk mobilnettverk. Klokka har ikke mulighet til å sette inn noe SIM-kort. Det sitter integrert i klokka. Har kontaktet telenor, men de har ikke noe løsning for denne klokka pr i dag. 4 Lenke til kommentar
allmon84 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 som FiLIP skriver på sin egen Facebook-side da noen spurte om å bruke denne i ett annet land: "FiLIP is currently available only within the United States on the AT&T Network, and while no plans are finalized, please stay in touch with us as we are planning for expansion possibilities in the future." Så denne vil IKKE virke i Norge Lenke til kommentar
allmon84 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg har akkurat fått en slik klokke i hus fra USA, men så langt får jeg ikke dette til å virke på et Norsk mobilnettverk. Klokka har ikke mulighet til å sette inn noe SIM-kort. Det sitter integrert i klokka. Har kontaktet telenor, men de har ikke noe løsning for denne klokka pr i dag. Denne virker kun i USA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg