CardinalGuzman Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) «Kandidat: Du forsøker deg på entusiast-nivå. Men det kan være noen dager du ikke kan levere. Minimumskravet er at du klarer å poster et bilde 4 dager i uken, klarer du 7 så er det bonus.» Får se om jeg klarer entusiast nivå. Det blir pingle nivå. Må fokusere på andre ting. Endret 17. februar 2014 av CardinalGuzman Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg blir forhindret fra å poste bilder den første uken, så jeg legger inn noen nå på forhånd som jeg har redigert de siste dagene. Disse bildene er tatt i 2012 på en tur til Portugal, bortsett fra 05. februar som er eldre... 01. Februar IMG_3909 by cardinalguzman, on Flickr 02. Februar IMG_3928 by cardinalguzman, on Flickr 03. Februar IMG_3889 by cardinalguzman, on Flickr 04. Februar A basket of figs by cardinalguzman, on Flickr 05. Februar IMG_4523 by cardinalguzman, on Flickr Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 10.02.2014. En av danserne på en filmfest. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 Blir ikke tid til å delta så mye i denne februarfesten som jeg hadde planlagt, men her er uansett et lite bidrag... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Dramatisk sjøsprøytbilde i starten her, og en forrykende danser 10 februar. Hvor er bildet fra 5 februar tatt? Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Dramatisk sjøsprøytbilde i starten her, og en forrykende danser 10 februar. Hvor er bildet fra 5 februar tatt? Takk Jorun. 5 februar er et bilde av Tønsberg, en av Norges mange landsbyer. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Dramatisk sjøsprøytbilde i starten her, og en forrykende danser 10 februar. Hvor er bildet fra 5 februar tatt? Takk Jorun. 5 februar er et bilde av Tønsberg, en av Norges mange landsbyer. Sjeldent bilde av Tønsberg fra Slottsfjellet, og ikke av Slottsfjellet Fine bilder, likte spesielt godt den dystre kirken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå