Gjest medlem-19530 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 nå har den har den nystarta swg clanen band of brothers begynt sin søken om nye medlemmer.som sagt er vi nystarta så vi er bare grunnleggerne for tidspuktet.vi har ikke ønske om å bli en stor clan men vi tar inn noen. for oss er det skill,vennskaplighet og viljen til å hjelpe andre i clanen som er viktigs,ikke å ta inn folk som bare snyter folk for godene og så stikker, men syns du du er enig i disse tingene og oppfyller noen av dem selv så send en tell til en av oss eller legg inn en komentar og vi kan bli enige.vi har ikke noen hjemmeside og tror ikke det kommer heller noen. nickene er:marrl og icelorden endetarm vi er på gorath serveren:) Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 SWG?? SWG står for Star Wars Galaxies, og er et MMORPG (Massive Multiplayer Online Role-Playing Game) som tar plass i Star Wars-universet. Kunne gjerne tenkt meg å prøve det. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Eventuelt kan en joine Norwegians in Space (NiS) på den uoffisielle Europeiske serveren Eclipse. www.swg-norway.com Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 ned med nis det er aldersgrense på`n det er dårlig men den. her tar vi her tar nesten alle inn Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 hahaha, aldersgrense. Si du er 18 da vel!-.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 nei erru frekk el Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Er ikke mye glad i aldersgrense jeg heller. Synes man bør få lov til å ta en snakk med den som bestemmer, eller kanskje andre medlemmer, så gir han bare beskjed om han synes du høres grei ut, og du blir med, så kan han heller kaste deg ut etterpå. Jeg er 14, og har møtt på 18-åringer som kan være så mye verre enn meg på de fleste kriterier guilder velger ut medlemmer etter. :-) Det er jo bra at man er seriøse, men tror det ofte blir feil å dømme etter alder. Men jeg skifter muligens mening etter at jeg kommer over dagens aldersgrenser. Vet ikke. :smile: Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 boB kopiert navnet fra omni guilden i ao ? eller er det samma guild ? join heller NiS www.swg-norway.com =) det er en alders grense får å få slippe å høre på syting fra 14isser som ikke er gamle nok til å joine en bra swg guild =) Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Du kan jo bare komme på Eclipse, sånn at du kan sende meg en tell sånn at vi kan sammarbeide. Eller var du sånn at det var 18 års Aldergrense på serveren? Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 haha veldig morsomt men jeg har kommet et stykke på kisen min. går det ann å ''overføre'' kisen min til en annen server da? Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hvor mye koster SWG å kjøpe?og hvor mye koster det i måneden? Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 jeg betalte 600kr med frakt og det koster ca 114kr i månden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå