Gå til innhold

bob(bands of brothers)clan søker medlemmer

Gjest medlem-19530

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-19530

nå har den har den nystarta swg clanen band of brothers begynt sin søken

om nye medlemmer.som sagt er vi nystarta så vi er bare grunnleggerne for tidspuktet.vi har ikke ønske om å bli en stor clan men vi tar inn noen.

for oss er det skill,vennskaplighet og viljen til å hjelpe andre i clanen som er viktigs,ikke å ta inn folk som bare snyter folk for godene og så stikker,

men syns du du er enig i disse tingene og oppfyller noen av dem selv :yes: så send en tell til en av oss eller legg inn en komentar og vi kan bli enige.vi har ikke noen hjemmeside og tror ikke det kommer heller noen.

nickene er:marrl og icelorden endetarm

vi er på gorath serveren:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er ikke mye glad i aldersgrense jeg heller. Synes man bør få lov til å ta en snakk med den som bestemmer, eller kanskje andre medlemmer, så gir han bare beskjed om han synes du høres grei ut, og du blir med, så kan han heller kaste deg ut etterpå. Jeg er 14, og har møtt på 18-åringer som kan være så mye verre enn meg på de fleste kriterier guilder velger ut medlemmer etter. :-) Det er jo bra at man er seriøse, men tror det ofte blir feil å dømme etter alder. Men jeg skifter muligens mening etter at jeg kommer over dagens aldersgrenser. Vet ikke. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...