thrice Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Virker bra for min del. Gikk fra 4G til 3G en gang inne i en bygning. Ellers er samtalekvalitet o.l. upåklagelig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Ikke noen støy i samtaler? På one m7 slet jeg med det Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Har bare fått gode tilbakemeldinger av de jeg har spurt. Alle involverte har Telenor hvis det skulle ha noe å si. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Hva med wifi-signaler? Har One X og skal skifte nå og vil unngå enda en tlf med dårlig wifi-antenne:-) Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Hva med wifi-signaler? Har One X og skal skifte nå og vil unngå enda en tlf med dårlig wifi-antenne:-) Ikke noe problemer for min del, sitter rundt 20-25 meter unna min box og full wifi dekning på tlf (men hadde også bra dekning med hox så) 1 Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Ingen andre som har en litt metallisk lyd under samtaler? Spesielt når jeg snakker med folk som har HD-voice får jeg en irriterende metallisk "risting" når de snakker. Tror jeg må sende den inn til reklamasjon Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Tenkte jeg ville ta en titt på denne. Noen som vet hvor de har denne inne i Oslo? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Ser M8 får fin tilbakemeling i Dagens Næringsliv, reagerer dog på denne minusen "Noe lyssvak skjerm", med min M7 er dette defintivt ikke et problem og utfra hva jeg har lest om M8 har heller ikke denne "lyssvak skjerm". Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Skjermen er absolutt ikke lyssvak. Den er i alle fall mye bedre utendørs enn den Galaxy S3'en jeg oppgraderte fra. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Ingen andre som har en litt metallisk lyd under samtaler? Spesielt når jeg snakker med folk som har HD-voice får jeg en irriterende metallisk "risting" når de snakker. Tror jeg må sende den inn til reklamasjon dette tror jeg er en gjenganger i HD voice teknologien. Vært slik på iphonen jeg hadde og Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Jeg bruker telefonen til og fra jobb med spotify,surfing,netflix,facebook,snapchat og andre lignende programmet. Ca 1 time med buss hver dag. Tar litt telefoner, snakker litt på facebook med diverse folk.. surfer litt på dass.. osv.. Normal bruk med andre ord Overlever 2 dager uten å måtte bruke strømsparring, samt at jeg har 3g\4g på konstant.Makan til batteri.. her døde min One m7 klokken 7\8 samme dag. M8 varer 2 dager med samme bruk Lenke til kommentar
esnistad Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Root HTC M8 - virker på min norske M8 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2699065 1 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Da er mobilen bestilt. Krysser fingrene for at Nordialog har denne på lager slik at jeg får tatt den med meg på påskeferie Lurer på en ting. Telefonen jeg har i dag har micro-sim. Der har jeg klippet til et vanlig sim. Kan jeg bruke det eller er nano-sim enda mindre? Ble ikke helt klok: Lenke til kommentar
osmano Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 HTC One M8 bruker nano-sim...du har ikke noe valg;-) Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Siden Telenor sendte meg nytt micro-sim i stedet for nano-sim klippet jeg det til og slipte det ned litt slik at det passet, men det er nok best å bruke et som er ferdig kutta fra operatøren. Nano-sim er litt tynnere enn vanlig og micro, slik at det ikke holder å bare klippe kantene, man må også slipe bort ca 0,09 mm av tykkelsen. EDIT: Det lønner seg forøvrig å bruke veldig fint sandpapir. Jeg hadde bare noe 120 grain tilgjengelig, og det var bare 3-4 sveip så hadde jeg pusset meg inn til chipen. Endret 8. april 2014 av Igniztion Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Hardt valg dette. Har veldig lyst på denne mobilen. Men har dårlig erfaring med HTC fra tidligere Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Tviler sterkt på at du angrer om du kjøper denne telefonen. Eneste som vil angre er lommeboka di Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Ser M8 får fin tilbakemeling i Dagens Næringsliv, reagerer dog på denne minusen "Noe lyssvak skjerm", med min M7 er dette defintivt ikke et problem og utfra hva jeg har lest om M8 har heller ikke denne "lyssvak skjerm". når den bruker strømsparing står det :-) Endret 8. april 2014 av Nutjob Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Merkelig at de skal gi et minus for at skjermen blir lys-svak når det er strømsparing. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Ja, det er spesiellt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå