Gå til innhold

Den store tråden om HTC One M8 (2014)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plukket opp et eksemplar på en av Telenors butikker i Oslo sentrum i dag. For oss som setter lyd over kamera kan jeg si at denne kan spille hodetelefonene mine langt høyere / bedre enn 5S, Galaxy S3 / S4 og Note 2. God lyd på høyttalerne også, som alle tester sier. Tidlig å si noe mer, men den ligger godt å hånda, og virker veldig godt konstruert

Hodetelefonen er forøvrig Sennheiser HD25-1II. 70 ohms. Kan spilles opptil 60%-70% før det blir ubehagelig. S3en klarte ikke å drive de skikkelig på 100%.

Hva var prisen du ga for M8 med telenor abonnement?

Lenke til kommentar

Jeg får bare velge blant Lokal bokmerker på nettleseren som er standard. På M7 kunne jeg også velge bokmerkene fra min google-kontoen. Noen som har samme erfaring eller vet hva jeg gjør feil?

Ellers er jeg veeldig fornøyd med HTC One M8 :)

Lenke til kommentar

Da er telefonen i hus, knallbra telefon, men skal ikke gå inn på dette nå.

Det jeg sliter med er gjenoppretting av sms'er, har tidligere brukt SMS Backup+ til dette. Denne har fungert godt (backup og restore) på SGS3/4, begge med og uten root. Men nå når jeg "restorer" så går hele prosessen knirkefritt, ingen feilmeldinger, men ingen sms'er å se i hverken sms-appen eller hangout-appen?

Edit: Løsningen på problemet, det var kitkat som hadde disablet skrive rettighetene til backup-appen.

Endret av Eirik_smo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det jeg som er blind, eller er virkelig EQen til Spotify borte?

Denne har vell aldri vært aktivt på htc mobiler da HTC har egen EQ som overstyrer. Dermed går den i Spotify bort.

Før var det beats som gjorde dette, nå er det "boomsound"

Kan med trygget si at denne blåser ALT annet på markedet når det kommer til lyd.

Ikke bare når det kommer til de innebygde høytalerne, men også med tilkoblet headsett\øyrepropper.

Jeg bruker forsåvidt svært dyre ørepropper (Bower and wilkins C5), men du VERDEN for en lyd. Det må bare oppleves egentlig, er vanskelig på forklaring rundt "god lyd". Her er det ikke bare høy bass som var tilfellet i Htc one m7, men alt lyder bra. Til og med Rock\punk\metal sanger spiller bra på høyt volum, hvor one m7 slet noe.

På skikkelig dubstep sanger med "trøkk" er den helt helt suveren.

Den er enda litt større en m7, så om du synes m7 var i grenseland på størrelse, så er jeg usikker om jeg vil anbefale denne til deg. Personlig så blir denne et lite hakk for stor, men den suverene lyden overgår dette for min del.

Det at du kan double tappe på skjermen for å slå på skjermen er en veldig grei tjeneste.

Får prøve å bruke den et par dager å se om jeg finner bugs eller lignende.

Det jeg allerede kan si er at om du benytter telefonen din til mye musikk så er det ikke et spørsmål om hvilken telefon du skal velge i dag. HTC One m8!

Endret av Emaldiom
Lenke til kommentar

Emaldiom, enig i dette med lydkvalitet!

Bruker til daglig Bose QC15 som jeg har brukt på laptopen og SGS4, og vært fornøyd med det. Men å gå til HTC M8 var som en ny verden! Var ikke klar over hvor kraftfullt dette headsettet kunne spille. Men det er som du sier, vanskelig å beskrive god lyd. :)

Endret av Eirik_smo
Lenke til kommentar

Plukket opp et eksemplar på en av Telenors butikker i Oslo sentrum i dag. For oss som setter lyd over kamera kan jeg si at denne kan spille hodetelefonene mine langt høyere / bedre enn 5S, Galaxy S3 / S4 og Note 2. God lyd på høyttalerne også, som alle tester sier.

Enig i det du sier. Lydmessig er nok M8 det beste alternativet sammen med fjorårets One M7. Gjelder musikk/video, da samtalekvalitet er som de andre toppmodellene.

In-ear hodesettet som følger med gir også bedre lyd enn det som ofte er med hos de andre produsentene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...