Syar-2003 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Vet ikke. Har ikke hatt htc siden 2010 med desire. Den var en djuice/Telenor telefon når jeg kjøpte den, men det var ingen egen software branding eller lås på den , helt standard . Endret 2. april 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Doge Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Plukket opp et eksemplar på en av Telenors butikker i Oslo sentrum i dag. For oss som setter lyd over kamera kan jeg si at denne kan spille hodetelefonene mine langt høyere / bedre enn 5S, Galaxy S3 / S4 og Note 2. God lyd på høyttalerne også, som alle tester sier. Tidlig å si noe mer, men den ligger godt å hånda, og virker veldig godt konstruert Hodetelefonen er forøvrig Sennheiser HD25-1II. 70 ohms. Kan spilles opptil 60%-70% før det blir ubehagelig. S3en klarte ikke å drive de skikkelig på 100%. Hva var prisen du ga for M8 med telenor abonnement? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 ^ 999,-med Medium+ 12mnd binding. Betaler 300 på telefonen pr mnd. Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Jeg får bare velge blant Lokal bokmerker på nettleseren som er standard. På M7 kunne jeg også velge bokmerkene fra min google-kontoen. Noen som har samme erfaring eller vet hva jeg gjør feil? Ellers er jeg veeldig fornøyd med HTC One M8 Lenke til kommentar
Roybenz1 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Samme her. Men oppdaget 3 knøttsmå lysende prikker på maks lysstyrke og sort skjerm. Synlig litt fra siden. Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hvor fant du disse prikkene? Lenke til kommentar
Roybenz1 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 På selve skjermen når det er sort bakgrunn. Er veldig lite synlig ved vanlig bruk så skal klare å leve med det ? man må studere nøye og nærme skjermen for å se det. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Er det jeg som er blind, eller er virkelig EQen til Spotify borte? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Noen butikker som har fått inn dot view til denne? 1 Lenke til kommentar
Eirik_smo Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) Da er telefonen i hus, knallbra telefon, men skal ikke gå inn på dette nå.Det jeg sliter med er gjenoppretting av sms'er, har tidligere brukt SMS Backup+ til dette. Denne har fungert godt (backup og restore) på SGS3/4, begge med og uten root. Men nå når jeg "restorer" så går hele prosessen knirkefritt, ingen feilmeldinger, men ingen sms'er å se i hverken sms-appen eller hangout-appen?Edit: Løsningen på problemet, det var kitkat som hadde disablet skrive rettighetene til backup-appen. Endret 2. april 2014 av Eirik_smo 1 Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Er det jeg som er blind, eller er virkelig EQen til Spotify borte? Denne har vell aldri vært aktivt på htc mobiler da HTC har egen EQ som overstyrer. Dermed går den i Spotify bort. Før var det beats som gjorde dette, nå er det "boomsound" Kan med trygget si at denne blåser ALT annet på markedet når det kommer til lyd. Ikke bare når det kommer til de innebygde høytalerne, men også med tilkoblet headsett\øyrepropper. Jeg bruker forsåvidt svært dyre ørepropper (Bower and wilkins C5), men du VERDEN for en lyd. Det må bare oppleves egentlig, er vanskelig på forklaring rundt "god lyd". Her er det ikke bare høy bass som var tilfellet i Htc one m7, men alt lyder bra. Til og med Rock\punk\metal sanger spiller bra på høyt volum, hvor one m7 slet noe. På skikkelig dubstep sanger med "trøkk" er den helt helt suveren. Den er enda litt større en m7, så om du synes m7 var i grenseland på størrelse, så er jeg usikker om jeg vil anbefale denne til deg. Personlig så blir denne et lite hakk for stor, men den suverene lyden overgår dette for min del. Det at du kan double tappe på skjermen for å slå på skjermen er en veldig grei tjeneste. Får prøve å bruke den et par dager å se om jeg finner bugs eller lignende. Det jeg allerede kan si er at om du benytter telefonen din til mye musikk så er det ikke et spørsmål om hvilken telefon du skal velge i dag. HTC One m8! Endret 3. april 2014 av Emaldiom Lenke til kommentar
Eirik_smo Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Emaldiom, enig i dette med lydkvalitet!Bruker til daglig Bose QC15 som jeg har brukt på laptopen og SGS4, og vært fornøyd med det. Men å gå til HTC M8 var som en ny verden! Var ikke klar over hvor kraftfullt dette headsettet kunne spille. Men det er som du sier, vanskelig å beskrive god lyd. Endret 3. april 2014 av Eirik_smo Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Plukket opp et eksemplar på en av Telenors butikker i Oslo sentrum i dag. For oss som setter lyd over kamera kan jeg si at denne kan spille hodetelefonene mine langt høyere / bedre enn 5S, Galaxy S3 / S4 og Note 2. God lyd på høyttalerne også, som alle tester sier. Enig i det du sier. Lydmessig er nok M8 det beste alternativet sammen med fjorårets One M7. Gjelder musikk/video, da samtalekvalitet er som de andre toppmodellene.In-ear hodesettet som følger med gir også bedre lyd enn det som ofte er med hos de andre produsentene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Convert Your HTC One (M8) to a Google Play Edition Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 I'm gonna play with my mate (M8) now . Høres veldig.........jah, du vet hehe. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Vurderer å kjøpe denne. hvordan er batteritiden? Står mellom denne og z2. Men z1 har jeg allerede hatt så heller mot htc Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Alltid slitt med batteri og gjerne måttet lade på ettermiddagen, men m8 fixer dette enkelt for min del. Hadde 1/3 igjen da jeg binget i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå