thamule Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Då har eg fått tak i eit eksemplar. Måtte ut med £529. Kjøpt i Skottland. Men min er jo då på engelsk. Er det mulig å endre dette? Veit eg berre kan laste ned norsk tastatur, men eg tenkte på systemspråket. Ein feit telefon. Egentlig altfor stor, men men Lenke til kommentar
Kow Lee Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Då har eg fått tak i eit eksemplar. Måtte ut med £529. Kjøpt i Skottland. Men min er jo då på engelsk. Er det mulig å endre dette? Veit eg berre kan laste ned norsk tastatur, men eg tenkte på systemspråket. Ein feit telefon. Egentlig altfor stor, men men Settings > Language & input > den øverste der? Lenke til kommentar
Roybenz1 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Har noen fått sendingsbekreftelse fra telenor ? bestilte i går og har ikke fått noe sending enda... pleier alltid å bli sendt dagen etter eller samme dag man bestiller fra dem.. Lenke til kommentar
Kow Lee Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Har noen fått sendingsbekreftelse fra telenor ? bestilte i går og har ikke fått noe sending enda... pleier alltid å bli sendt dagen etter eller samme dag man bestiller fra dem.. Har den kommet til butikkene i det heletatt? Dessuten så står det varebeholdning ukjent på telenor sin nettside. Lenke til kommentar
Roybenz1 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 det står at dem har den i grå 50+ i lager Lenke til kommentar
thamule Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Då har eg fått tak i eit eksemplar. Måtte ut med £529. Kjøpt i Skottland. Men min er jo då på engelsk. Er det mulig å endre dette? Veit eg berre kan laste ned norsk tastatur, men eg tenkte på systemspråket. Ein feit telefon. Egentlig altfor stor, men men Settings > Language & input > den øverste der? Settings - > Language & Keyboard - > Language - > Deutsch, Englsih (UK), English (US), Espanol, Francis, Italiano, Polski Men ikkje norsk 1 Lenke til kommentar
Roybenz1 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Det skal være en app som heter morelocal 2 eller noe sånt. Hvor man kan bytte til norsk språk i. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Ok, takker! Forøvrig er mobilen super å bruke. Men første irritasjonsmomentet er allereie oppdaga, laus volumbrytar. Den er litt for laus i fisken til min smak og bråkar litt når du kjem borti den. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 http://versus.com/en/htc-one-64gb-vs-all-new-htc-one Lenke til kommentar
Roybenz1 Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Er det glipper mellom kantene rundt skjermen ? hvor det samler seg støv osv? Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Bestilte på elkjop.no i går ettermiddag og nå er pakken plutselig på vei Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Har noen fått sendingsbekreftelse fra telenor ? bestilte i går og har ikke fått noe sending enda... pleier alltid å bli sendt dagen etter eller samme dag man bestiller fra dem.. Hei, Den mørke har vi på lager og sendes fortløpende. Så hvis du ikke har bestilt gull eller sølv så er den nok underveis, avhengig av hvor sent du bestilte. Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Har noen fått sendingsbekreftelse fra telenor ? bestilte i går og har ikke fått noe sending enda... pleier alltid å bli sendt dagen etter eller samme dag man bestiller fra dem.. Har den kommet til butikkene i det heletatt? Dessuten så står det varebeholdning ukjent på telenor sin nettside. Grå er på lager og sendes fortløpende. Har ikke fått bekreftet dato på sølv og gull ennå. Lenke til kommentar
Roybenz1 Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Bestilte 26. Men når jeg ringer kundesenter så sier de at den blir ikke sendt ut og de vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Bestilte 26. Men når jeg ringer kundesenter så sier de at den blir ikke sendt ut og de vet ikke hvorfor. Kan du sende meg mobilnummeret ditt på privat melding så sjekker jeg.. Som sagt har vi på lager av den mørke grå. Sølv kommer neste uke og gull er foreløpig litt usikkert. Lenke til kommentar
Roybenz1 Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Gjort det nå venter svar Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Er det glipper mellom kantene rundt skjermen ? hvor det samler seg støv osv? Nei. Det er ingen glipper rundt kantet. Og bruker man dekselet som følger med så beskyttes også ladekontakt og hf-utgang. Lenke til kommentar
Keion Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Er det noen som kjenner til noen butikker i Oslo-området som har fått inn telefonen? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Legger denne til her jeg. Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Er det noen som kjenner til noen butikker i Oslo-området som har fått inn telefonen? Av butikker så er den nok kun tilgjengelig i Telenorbutikkene foreløpig. Det er på vei til butikker i dag og noe ble sendt ut i går, så en del har fått inn allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå