Gå til innhold

Den store tråden om HTC One M8 (2014)

Anbefalte innlegg

Då har eg fått tak i eit eksemplar. Måtte ut med £529. Kjøpt i Skottland. Men min er jo då på engelsk. Er det mulig å endre dette? Veit eg berre kan laste ned norsk tastatur, men eg tenkte på systemspråket.

Ein feit telefon. Egentlig altfor stor, men men :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Då har eg fått tak i eit eksemplar. Måtte ut med £529. Kjøpt i Skottland. Men min er jo då på engelsk. Er det mulig å endre dette? Veit eg berre kan laste ned norsk tastatur, men eg tenkte på systemspråket.

Settings > Language & input > den øverste der?

Lenke til kommentar

Har noen fått sendingsbekreftelse fra telenor ? bestilte i går og har ikke fått noe sending enda... :( pleier alltid å bli sendt dagen etter eller samme dag man bestiller fra dem..

Har den kommet til butikkene i det heletatt? Dessuten så står det varebeholdning ukjent på telenor sin nettside.

Lenke til kommentar

Settings > Language & input > den øverste der?

Settings - > Language & Keyboard - > Language - > Deutsch, Englsih (UK), English (US), Espanol, Francis, Italiano, Polski

Men ikkje norsk

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har noen fått sendingsbekreftelse fra telenor ? bestilte i går og har ikke fått noe sending enda... :( pleier alltid å bli sendt dagen etter eller samme dag man bestiller fra dem..

Hei,

Den mørke har vi på lager og sendes fortløpende. Så hvis du ikke har bestilt gull eller sølv så er den nok underveis, avhengig av hvor sent du bestilte.

Lenke til kommentar

Har den kommet til butikkene i det heletatt? Dessuten så står det varebeholdning ukjent på telenor sin nettside.

Grå er på lager og sendes fortløpende. Har ikke fått bekreftet dato på sølv og gull ennå.

Lenke til kommentar

Bestilte 26. Men når jeg ringer kundesenter så sier de at den blir ikke sendt ut og de vet ikke hvorfor.

Kan du sende meg mobilnummeret ditt på privat melding så sjekker jeg.. Som sagt har vi på lager av den mørke grå. Sølv kommer neste uke og gull er foreløpig litt usikkert.

Lenke til kommentar

Er det noen som kjenner til noen butikker i Oslo-området som har fått inn telefonen?

Av butikker så er den nok kun tilgjengelig i Telenorbutikkene foreløpig. Det er på vei til butikker i dag og noe ble sendt ut i går, så en del har fått inn allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...