Shruggie Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Mikrofonen din er enten tett eller har blitt skadet. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Mikrofonen din er enten tett eller har blitt skadet. De hører meg godt når jeg har på høyttalerfunksjon. Det er vel samme mikrofon som brukes? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Nei Ok Takk! Hvor sitter mikrofonen? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Der tok du meg... Minst en er under grillen nederst på telefonen selvsagt, men utover det har jeg ikke peiling. Det jeg vet er at det er MINST to mikrofoner, og at enten brukes høyttaler-miken til å redusere lyd utenfra, ellers så er det tre mikrofoner. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 (endret) Fikk denne som erstatning for en One X+ på garanti/reklamasjon. Er det noen som har anbefaling til flip cover? Hvordan funker Dot View- dekselet? Endret 22. mai 2015 av StorPeder Lenke til kommentar
agnard Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Har dot view dekselet selv, og fungerer greit nokk... Men er mest en gimmick. Alle 4 hjørnene er også sprekt, så kan ikke anbefale den Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Hmmm. Har sett litt varierte tilbakemeldinger andre steder, så jeg skal kanskje gå for noe annet. Takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
Sitoy Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Jeg digger dotview dekslet, sjukt kule screensavers greier! Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hei, har et lite problem med stock kamera appen. Hver gang jeg skifter fra foto til video, begynner den å spille inn automatisk uten at jeg starter det selv. Noen som har en løsning på det? Får også litt lav lyd når jeg kobler til med aux i bilen, og noen ganger registrer ikke mobilen at den er koblet til. Er dette vanlig? Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hei, har et lite problem med stock kamera appen. Hver gang jeg skifter fra foto til video, begynner den å spille inn automatisk uten at jeg starter det selv. Noen som har en løsning på det? Er ikke det sånn som på mange andre apper at du har en foto knapp og en video knapp. Du går ikke inn på video, du starter å filme. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Tenkte å forandre mobilen til S-OFF slik at jeg kan forandre den til Google Play Edition. Men nå viser det seg at nesten eneste måten å få det til på er å bruke Sunshine som koster 25$ Lenke til kommentar
agnard Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 lenge siden jeg gjorde det selv, men funket å gjøre d på "gratismåten" etter at jeg flashet første versjon av sense som kom med telefonen du kan jo prøve d før du kjøper sunshine:) Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Tips til de som ikke vet det.S-ON blokkerer muligheten til å modifisere og avinstallere systemapper og filer, selv om du bruker et program med root tilgang. En løsning på dette er å bruke file manager i custom recovery. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Noen som har tips til erstatninger for den pinnen til å løse ut simkortet? Pinnen er søkk borte og jeg skal bytte operatør i morgen tidlig. For øvrig en håpløs patent... Lenke til kommentar
walnuts Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Fungerer helt sikkert med en tynn binders, nål, eller en tegnestift. Om ikke, så har de det du trenger på nærmeste elkjøp, lefdal, clas ohlson eller mobil butikkene til telenor & netcom. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Heisann! Hovedkameraet mitt har sluttet å fungere. Det er kun "selfie"-kameraet som er operativt. Noen som har tips om det? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Har du prøvd diagnose funksjonen til htc? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Har du prøvd diagnose funksjonen til htc? Takk for svar: Nei!....hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Enten bruker du HTC-håndbok appen eller så "ringer" du *#*#3424 #*#* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå