Shruggie Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Da er M9 praktisk talt lansert. Det eneste jeg ville byttet er kameraet, og jeg ser at de har gjort om volumswitchen til to separate knapper i stedet for en jogger - that I like. Men selvsagt ikke verdt 6.000 å oppgradere Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Beleilig at min M7 tok kvelden for to uker siden, så nå er det ingen annen utvei enn å sprenge studentbudsjettet for å kjøpe M9. Forresten, hvorfor ville du byttet kameraet Shruggie? Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Da var marerittet en realitet. Fruen kom hjem med en iPhone 6 pluss 64gb i går kveld. Men men, da får vel jeg bytte ut m7en med m8. Hvorfor folk bruker 8k på en iPhone er for meg helt uforståelig. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Beleilig at min M7 tok kvelden for to uker siden, så nå er det ingen annen utvei enn å sprenge studentbudsjettet for å kjøpe M9. Forresten, hvorfor ville du byttet kameraet Shruggie? Fordi det suger! Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Noen som vet hva slags eksternt verksted MCare bruker på M8? Lenke til kommentar
Rednekk Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Ser at det skrives mange plasser på nettet om hvordan de har mulighet til å switche til "grid view" der hvor man ser de åpne programmene, og får det slik det vr før Lolipop. Jeg får ikke den muligheten på min HTC m8, den menyen eksisterer liksom ikke. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
*ragna-rock* Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Klart å fått ei sprekk i glasset, . Foreløpig kun estetisk. Noen som har skifta glass/skjerm på sin, og vet ca pris? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Klart å fått ei sprekk i glasset, . Foreløpig kun estetisk. Noen som har skifta glass/skjerm på sin, og vet ca pris? Det var litt diskusjon om det på forrige side. 6mnd garanti på skjermen fra HTC visstnok, og rundt 2500 for å få skifta skjerm og glass privat. Og ja, du må bytte skjerm og glass samtidig. Lenke til kommentar
*ragna-rock* Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Klart å fått ei sprekk i glasset, . Foreløpig kun estetisk. Noen som har skifta glass/skjerm på sin, og vet ca pris?Det var litt diskusjon om det på forrige side. 6mnd garanti på skjermen fra HTC visstnok, og rundt 2500 for å få skifta skjerm og glass privat. Og ja, du må bytte skjerm og glass samtidig. Regner med det ikke går på garanti, og dn runder 7 mndr formelig as we speak. Vil tro dn garantien bare dekker fabrikasjonsfeil ol., og selv om jeg ikke er sikker på hvordan det oppstod vil jeg tro jeg får beskjed om at det er min feil omtrent uansett. På HTC support chat fikk jeg beskjed om å kontakte forhandler, og sende inn for vurdering og prisoverslag. Det koster 500kr. Da jeg snakket med Google, sa en side at de ikke skifta på HTC da dn er "helstøpt" og umulig å bytte på uten å ødelegge. Dette var for å skjule dårlige elementer og oppbygning...? Sprekka er nesten ikke merkbar, og foreløpig kun kosmetisk, men hva skjer om jeg mister'n feks.... Red.: ser på mytrendphone at reparasjon av glass koster 906,-. Stort gap mellom det og 2500,-? Den derre 6 mndrs skjermgarantien gjelder heller ikke for knust skjerm, eller vannskade. Endret 3. mars 2015 av *ragna-rock* Lenke til kommentar
osmano Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Klart å fått ei sprekk i glasset, . Foreløpig kun estetisk. Noen som har skifta glass/skjerm på sin, og vet ca pris?Det var litt diskusjon om det på forrige side. 6mnd garanti på skjermen fra HTC visstnok, og rundt 2500 for å få skifta skjerm og glass privat. Og ja, du må bytte skjerm og glass samtidig. Regner med det ikke går på garanti, og dn runder 7 mndr formelig as we speak. Vil tro dn garantien bare dekker fabrikasjonsfeil ol., og selv om jeg ikke er sikker på hvordan det oppstod vil jeg tro jeg får beskjed om at det er min feil omtrent uansett. På HTC support chat fikk jeg beskjed om å kontakte forhandler, og sende inn for vurdering og prisoverslag. Det koster 500kr. Da jeg snakket med Google, sa en side at de ikke skifta på HTC da dn er "helstøpt" og umulig å bytte på uten å ødelegge. Dette var for å skjule dårlige elementer og oppbygning...? Sprekka er nesten ikke merkbar, og foreløpig kun kosmetisk, men hva skjer om jeg mister'n feks.... Red.: ser på mytrendphone at reparasjon av glass koster 906,-. Stort gap mellom det og 2500,-? Den derre 6 mndrs skjermgarantien gjelder heller ikke for knust skjerm, eller vannskade. Konas iPad gikk i gulvet og skjermen sprakk. Fikk dekket det via innboforsikring:) Lenke til kommentar
*ragna-rock* Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Klart å fått ei sprekk i glasset, . Foreløpig kun estetisk. Noen som har skifta glass/skjerm på sin, og vet ca pris? Det var litt diskusjon om det på forrige side. 6mnd garanti på skjermen fra HTC visstnok, og rundt 2500 for å få skifta skjerm og glass privat. Og ja, du må bytte skjerm og glass samtidig.Regner med det ikke går på garanti, og dn runder 7 mndr formelig as we speak. Vil tro dn garantien bare dekker fabrikasjonsfeil ol., og selv om jeg ikke er sikker på hvordan det oppstod vil jeg tro jeg får beskjed om at det er min feil omtrent uansett.På HTC support chat fikk jeg beskjed om å kontakte forhandler, og sende inn for vurdering og prisoverslag. Det koster 500kr. Da jeg snakket med Google, sa en side at de ikke skifta på HTC da dn er "helstøpt" og umulig å bytte på uten å ødelegge. Dette var for å skjule dårlige elementer og oppbygning...? Sprekka er nesten ikke merkbar, og foreløpig kun kosmetisk, men hva skjer om jeg mister'n feks.... Red.: ser på mytrendphone at reparasjon av glass koster 906,-. Stort gap mellom det og 2500,-? Den derre 6 mndrs skjermgarantien gjelder heller ikke for knust skjerm, eller vannskade. Konas iPad gikk i gulvet og skjermen sprakk. Fikk dekket det via innboforsikring:) Egenandelen er høyere enn prisen for ny skjerm, så det utgår. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Klart å fått ei sprekk i glasset, . Foreløpig kun estetisk. Noen som har skifta glass/skjerm på sin, og vet ca pris?Det var litt diskusjon om det på forrige side. 6mnd garanti på skjermen fra HTC visstnok, og rundt 2500 for å få skifta skjerm og glass privat. Og ja, du må bytte skjerm og glass samtidig.Regner med det ikke går på garanti, og dn runder 7 mndr formelig as we speak. Vil tro dn garantien bare dekker fabrikasjonsfeil ol., og selv om jeg ikke er sikker på hvordan det oppstod vil jeg tro jeg får beskjed om at det er min feil omtrent uansett.På HTC support chat fikk jeg beskjed om å kontakte forhandler, og sende inn for vurdering og prisoverslag. Det koster 500kr. Da jeg snakket med Google, sa en side at de ikke skifta på HTC da dn er "helstøpt" og umulig å bytte på uten å ødelegge. Dette var for å skjule dårlige elementer og oppbygning...? Sprekka er nesten ikke merkbar, og foreløpig kun kosmetisk, men hva skjer om jeg mister'n feks.... Red.: ser på mytrendphone at reparasjon av glass koster 906,-. Stort gap mellom det og 2500,-? Den derre 6 mndrs skjermgarantien gjelder heller ikke for knust skjerm, eller vannskade. Konas iPad gikk i gulvet og skjermen sprakk. Fikk dekket det via innboforsikring:) Egenandelen er høyere enn prisen for ny skjerm, så det utgår. Da bør du skifte innboforsikring:) LO favør har ingen egenandel Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Ser at det skrives mange plasser på nettet om hvordan de har mulighet til å switche til "grid view" der hvor man ser de åpne programmene, og får det slik det vr før Lolipop. Jeg får ikke den muligheten på min HTC m8, den menyen eksisterer liksom ikke. Noen som kan hjelpe? Klikk på recent apps og de tre dottene øverst til høyre. Gå deretter inn på innstillinger og veld rutenettvisning istedenfor kortvisning. Jeg for min del liker sistnevnte sist best. 1 Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Samboeren min sin M8 fikk plutselig sprekk i kameraglasset på baksiden, og ble sendt inn til MCare for garantiforespørsel.Denne kom tilbake reparert på garanti, men nå har det sprukket igjen etter 14 dagers bruk.Tydelig at det er spenn i telefonen som gjør det da?Da er det bare å sende den inn igjen.. Lenke til kommentar
Rednekk Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Hei, bare lurer på om Samsung EVO minnekort (SDXC) passer, eller jeg antar det passer men er det kompatibelt med en HTC M8? Det er ikke noe sånn alla apple "nei dette var ikke originaltilbehør, ha en fin dag"? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Jada, alle micro-SD kort passer. 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 har hatt litt ladeproblemer med M8ń min, i løpe av en natt så har den bare ladet 25% og nå nekter den å ta i mot lading noen som har noen tips/råd? har hatt telefonen siden jul Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Finnes det noen måte å bare importere bare Facebook-events og ikke alle bursdager osv. til HTC Sense-kalenderen? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Har fått et problem med min M8: Mottaker hører meg ikke (veldig dårlig) når jeg prater i telefonen. Dette gjelder både ved anrop og når jeg mottar samtaler. Når jeg slår på høyttaler hører de normalt. Handsfree funker også bra via kabel og bluetooth. Noen som har vært borti det før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå