claes Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Liker julemodefikasjonene HTC har laget Hva mener du? Endret 23. desember 2014 av Bruce Wayne Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Jeg får opp reinsdyr og snømenn i dotview-coveret i alle fall Edit: fikk jo gresskar på halloween og. Endret 23. desember 2014 av Knewt 1 Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg får opp reinsdyr og snømenn i dotview-coveret i alle fall Edit: fikk jo gresskar på halloween og. Kult :-) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Ang. Dotview coveret; er det sant at du må holde telefonen mot øret med coveret åpent for å snakke i telefonen? Hvor vanskelig hadde det vært å lage hull til mic og høyttaler, liksom! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Jeg snakker alltid med coveret lukket Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Jeg prøver å flytte Spotify til SD-kortet, men det går ikke?! Kan noen hjelpe meg med dette?det er ikke mulig. For å få offline filer over sd kort må du slette Spotify og legge det inn på nytt. Da legger deg offline filer over på minnekort.Har prøvd det flere ganger også, men den nekter å installere på sd kortet. Alle andre nye apps installerer seg der, men ikke Spotify..Vil du ha absolutt ha selve appen på minnekortet eller er det offline filene du vil ha på minnekort? Jeg tror spotify laster ned til den plassen som har mest ledig lagringsplass. Så da blir det somregel minnekort om du har det. Appen ligger fortsatt på telefon minnet. Offline filene ja, men den laster ned de til internt minne, selvom jeg har mye mer plass på minnekortet. Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Ang. Dotview coveret; er det sant at du må holde telefonen mot øret med coveret åpent for å snakke i telefonen? Hvor vanskelig hadde det vært å lage hull til mic og høyttaler, liksom! youtube? Lenke til kommentar
Mykmetall Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Dette er en helt fantastisk telefon. Det er en enorm forskjell fra min gamle iPhone 4 Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Fruen er ikke helt fornøyd med sin etter en 3 mnd. Tenker å roote den for å hindre henne i å gå over til IPhone, men hva slags rom anbefales? Har selv cyanogenmod på min m7 Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Vil fruen ha en iPhone blir hun aldri fornøyd før hun får det. Så enkelt og greit er det desverre. Selv om jeg ikke skjønner hvordan noen kan foretrekke iPhone. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Gir ikke helt opp enda. Hun har vært storfornøyd, men nå begynner den å bli treig. Det som gjør henne itvil. Fikk samme problem på min m7,men fikset det med en root. Så regner med dette er problemet her også Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Resett hele greia istedenfor. Min finnes ikke treg. Lenke til kommentar
claes Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Skulle ikke M8 få Lollipop innen 90 dager? Vet ikke når de begynte å "telle", men begynner vel å nærme seg utgått nå? Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Kommer vell i januar. Står på siden deres. Kun Google M8 som har fått 5 hittil Lenke til kommentar
*ragna-rock* Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Jeg har de siste dagene fått problemer med kameraet. Bildene blir veldig uskarpe med hovedkameraet, og det "flimrer" med vertikale striper. Bildet under er tatt i godt lys. Du ser litt av stripene i bildet, og også at det er veldig uskarpt. Det virker som kameraet sliter med å fokusere. Får ikke det "grønne klarsignalet" på den hvite fokus-firkanten (i mangel på bedre ord). Noen som har opplevd det samme? Kan ikke se noen tydelige riper på kameraet. Frontkamera funker som det pleier. kom inn hit etter leting av fix på akkurat samme problem. ALLE bildene mine,uansett lys ol. er nå som dine - uskarpe. Håper noen har en quick fix jeg også... Ellers, et annet spm. med det samme: min m8 blir plutselig uten signal. Har onecal. Mon tro om dette er mobilen el. operatøren? Skulle gjerne fått satt nettverk manuelt, da jeg mistenker at det kan ha noe med saken å gjøre, men går det egentlig an? Evt. hvordan? Endret 11. januar 2015 av *ragna-rock* Lenke til kommentar
teitur Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Gå inn på innstillingene for mobildata, velg nettoperatører, søk etter nettverk og velg operatør fra lista. Ellers går vel OneCall over fra Telenor til NetCom nå etterhvert. 1 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Skulle ikke M8 få Lollipop innen 90 dager? Vet ikke når de begynte å "telle", men begynner vel å nærme seg utgått nå? 90 dager grensen er i februar. Men de ble sluppet 3 januar, eller litt før for de som ønsker å laste ned og innstallere selv. De som venter til telefonen sier i fra selv må nok vente litt lenger. Venter selv til det skjer hos meg. Vet ikke om det er noe forskjell på dem med telefon kjøpt i Norge, om vi må vente lenger enn de med engelsk kjøpt versjon osv. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Vanligvis har norden vært en av de første regionene til å få oppdateringer fra HTC, stort sett nesten bare Taiwan som har kommet før.. Edit: Nå rulles oppdateringen ut til developer edition og enheter uten operatørbloat i USA. Burde ikke gå lenge før den kommer hit da. Endret 15. januar 2015 av teitur Lenke til kommentar
smooth_writer Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg gikk fra Iphone til HTC og var i utgangspunktet veldig fornøyd. Men jeg sliter med følgende: Når jeg skal bruke telefonen oppdager jeg at ulike apper har startet av seg selv. Jeg skal begynne å bruke den og ser at yr.no er åpen, eller Google Maps, eller startsiden på DnBs nettbank ligger i skjermen. Dette er jo "bare" rart. Men verre er det med at telefonen hopper til flymodus av seg selv. Jeg oppdager at den er i flymodus og at den i et ukjent tidsrom ikke har kunnet ta imot inngående anrop, tekstmeldinger eller mail. Begge disse problemene hadde jeg med min første HTC One. Jeg antok at det var problemer med den og at jeg ville slippe unna da jeg omsider fikk en ny HTC One M8 (2014). Men det er det samme problemet med den. De første månedene kun dette med at apper er igang. Men nå, etter ti måneders bruk, begynner også denne å gå i flymodus. Jeg googler problemet og ser på ulike engelskspråklige nettfora at mange andre sliter med det samme. Men ingen steder finner jeg en forklaring, et svar eller en løsning. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
smooth_writer Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg har de siste dagene fått problemer med kameraet. Bildene blir veldig uskarpe med hovedkameraet, og det "flimrer" med vertikale striper. Bildet under er tatt i godt lys. Du ser litt av stripene i bildet, og også at det er veldig uskarpt. Det virker som kameraet sliter med å fokusere. Får ikke det "grønne klarsignalet" på den hvite fokus-firkanten (i mangel på bedre ord). Noen som har opplevd det samme? Kan ikke se noen tydelige riper på kameraet. Frontkamera funker som det pleier. kom inn hit etter leting av fix på akkurat samme problem. ALLE bildene mine,uansett lys ol. er nå som dine - uskarpe. Håper noen har en quick fix jeg også... Ellers, et annet spm. med det samme: min m8 blir plutselig uten signal. Har onecal. Mon tro om dette er mobilen el. operatøren? Skulle gjerne fått satt nettverk manuelt, da jeg mistenker at det kan ha noe med saken å gjøre, men går det egentlig an? Evt. hvordan? Til dette med uskarpe/diffuse bilder. HTC One-kameraene blir forurenset/griset til av fett fra fingrene. Jeg trodde linsen var ødelagt inntil jeg leste at dette var et vanlig problem. Jeg fulgte rådene jeg fant og renset linsen med det jeg fant: Våtservietter til brilleglass, et linsepapir, Zalo på fingertuppen + tørkepapper, lett gniing med en fyrstikk... Det var litt arbeid og tok mer tid enn jeg skulle tro, men det hjalp. Etterpå var kameraet bra igjen. Jeg måtte gjøre det etter noen få måneders bruk, og deretter av og til - for å holde den ren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå