chri-ot Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Dette med meldinger har skjedd en del for meg også, både med stock og nå med cyanogenmod. Det litt rare er at selv om det står den ikke er sendt, så har motaker motatt meldingen... Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ok, får teste simkort i en annen telefon for å i hvert fall utelukke at det er abonnementet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har de siste dagene fått problemer med kameraet. Bildene blir veldig uskarpe med hovedkameraet, og det "flimrer" med vertikale striper. Bildet under er tatt i godt lys. Du ser litt av stripene i bildet, og også at det er veldig uskarpt. Det virker som kameraet sliter med å fokusere. Får ikke det "grønne klarsignalet" på den hvite fokus-firkanten (i mangel på bedre ord). Noen som har opplevd det samme? Kan ikke se noen tydelige riper på kameraet. Frontkamera funker som det pleier. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hadde samme problem på ferietur i sommer, da virka det som det hadde dugga på innsiden av "linseglasset". Det var ihvertfall noe der som jeg ikke fikk vekk, etter jeg kom hjem forsvant det... Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg har tidligere i tråden klaget over at skjermen er noe løs øverst til høyre, ved volumknappene. Dette har forplantet seg lenger ned. Så jeg skal levere den til service. Jeg har cyanogenmod instalert, er jeg nødt til å fjerne det og legge tilbake stock htc rom, hboot og bootloader før jeg leverer inn? I henhold til norsk lov burde ikke dette ha noe å si, men noen som har erfaringer med slikt fra tidligere? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ser ut som jeg har fått en oppdatering på HTC Dow view, men den funker ikke mer enn så som så. Ser ut som de fleste apper som ikke har eget symbol i dot view bare får gmail-symbol F.eks. hver gang jeg får en snap, så viser den Gmail-logoen i dotview. Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Det har vell alltid vært slikt? Fordi jeg har Samsung gear 2 som tilbehør har jeg nesten alltid den logoen der. Men det hender den er borte. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Tidligere mener jeg at det kun var melding, telefon, alarm og muligens gmail som hadde logo i dotview, mens resten bare var "blanke". Nå har Facebook messenger, batteristatus m.fl. fått egen dot view-logo. De som ikke har egen logo får nå Gmail, mot at de før bare var "blanke". Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Fikk beskjed om ny oppdatering nå, kom det ikke akkurat en ny? Max to uker siden sist tror jeg, hotfix? Endret 10. november 2014 av major_stuen Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Noen som har forsøkt å installere Android 5.0 på M8? Ser det ligger noen ROMs på xda som er Google Play Edition ... Bruker egentlig ingen HTC spesifikke apper, slik at jeg ser ingen grunn til å ha Sense. Noen som forresten vet hvilke HTC-apper, om noen, som funker på Google Play Edition ROM? Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Det er vell ikke appene de fleste savner når dem går over, men heller "skallet" som HTC har laget over android. Har selv ikke testet GP på M8, men gjorde det på M7.. Hadde den installert en 2-3 uker, men savnet sense skallet for mye..Benytter selv Android Revolution 22.1 fra XDA nå. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg brukte AR selv, men byttet til GPE i går for å få 5.0. Angrer ikke i det hele tatt. Sense er helt greit, men jeg foretrekker GPE-launcheren, så jeg har uansett brukt den hele tiden. Ellers merker jeg ikke de største forskjellene. 1 Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Fjernet Endret 7. desember 2014 av VistaX Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Jeg brukte AR selv, men byttet til GPE i går for å få 5.0. Angrer ikke i det hele tatt. Sense er helt greit, men jeg foretrekker GPE-launcheren, så jeg har uansett brukt den hele tiden. Ellers merker jeg ikke de største forskjellene. Vil vel si at det eneste jeg ville savne ved Sense er HTC Kamera som muligens er bedre i forhold til bedre bildekvalitet. Hvordan er bildene på GPe ROM'en du kjører nå kontra AR? Samt muligens HTC Vær og HTC Galleri. Endret 7. desember 2014 av VistaX Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Tar ikke bilder med kameraet, og jeg pleier heller ikke ringe folk med kameraet mitt. Jeg lager ikke mat med tørketrommelen, og jeg kjører ikke til jobb med kjøleskapet. Osv. Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Jeg prøver å flytte Spotify til SD-kortet, men det går ikke?! Kan noen hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Jeg prøver å flytte Spotify til SD-kortet, men det går ikke?! Kan noen hjelpe meg med dette?det er ikke mulig. For å få offline filer over sd kort må du slette Spotify og legge det inn på nytt. Da legger deg offline filer over på minnekort. Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg prøver å flytte Spotify til SD-kortet, men det går ikke?! Kan noen hjelpe meg med dette?det er ikke mulig. For å få offline filer over sd kort må du slette Spotify og legge det inn på nytt. Da legger deg offline filer over på minnekort. Har prøvd det flere ganger også, men den nekter å installere på sd kortet. Alle andre nye apps installerer seg der, men ikke Spotify.. Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg prøver å flytte Spotify til SD-kortet, men det går ikke?! Kan noen hjelpe meg med dette?det er ikke mulig. For å få offline filer over sd kort må du slette Spotify og legge det inn på nytt. Da legger deg offline filer over på minnekort. Har prøvd det flere ganger også, men den nekter å installere på sd kortet. Alle andre nye apps installerer seg der, men ikke Spotify.. Vil du ha absolutt ha selve appen på minnekortet eller er det offline filene du vil ha på minnekort? Jeg tror spotify laster ned til den plassen som har mest ledig lagringsplass. Så da blir det somregel minnekort om du har det. Appen ligger fortsatt på telefon minnet. Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Liker julemodefikasjonene HTC har laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå