Gå til innhold

Den store tråden om HTC One M8 (2014)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Trenger et deksel til HTC One M8 som tåler en del. Har god erfaring med Spigen-deksler, fantastisk kvalitet, men jeg må ha dette dekselet innen en uke, så må besitlle fra en norsk nettside.

Må ikke være hard plast (eller andre harde materialer) da dette ikke tar av for noe av støtet, og heller ikke myke/tynne silkondeksler av samme grunn. Noen som har forslag? :)

Lenke til kommentar

Hmm, dette hørtes interessant ut. Antar det blir litt som tempur-puter? Slår du hardt får du vondt, men samtidig klarer du å trykke den flat om du presser jevnt? Altså at den mykner til igjen etter fallet, og ikke forblir hard (for isåfall ville dekselet bare vært brukende én gang).

Lenke til kommentar

Er folket fornøyd med mobilen? Er den god til musikk med tanke på lydkvalitet

Er ingen lydnerd, men kvaliteten er mer enn god nok for meg. Kan sikkert stilles på også, eller legge inn denne: http://www.xda-developers.com/android/convert-your-htc-one-m8-into-a-harmankardon-edition/

Det jeg liker best er at den spiller såpass høyt, både gjennom høyttalerne og headphones.

Endret av major_stuen
Lenke til kommentar

Hvordan er batteritid på HTC on e m8? Holder den en dag?

Jeg har aldri hørt en mobil som er i nærheten av musikklyden til M8.

Det nærmeste jeg kommer er m7 som jeg hadde tidligere.

Batteritiden min varierte fra å vare 1 dag til 2 dager uten root.

Nå som jeg har root og installert Android Revolution 10.2 så holder den konstant 2 dager.

Lenke til kommentar

Og så kan trygt kjøpe brukt htc som er brukt endel mnd uten å være redd for batteri? Varer den ut dagen er jeg fornøyd:)

Liker det du sa om musikk. Det er hovedgrunnen LG g3 byttes i htc:)

Tjaah.. Jeg er aldri fan av å kjøpe brukt mobil, me du kan alltids være heldige

Jeg har solgt alle mine tidligere mobiler gjennom finn eller facebook og har alltid fått strålende tilbakemelding fra fornøyde "kunder"

Så du kan jo alltids være heldig, men er sjangsen for at du er ueldig er der jo.

Komplett hadde nettopp m8 på tilbud.. Kanskje den kommer tilbake nå klokken 11 i times tilbudet. Anbefaler heller å kjøpe ny

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt M8 en god del måneder og etter å ha kjørt Android Revolution 11.1 noen dager må jeg si at batterilevetiden overrasker positivt. Det vel og merke etter å ha prøvd diverse for å identifisere og luke ut 'app suckers'

I skrivende stund har batteriet 16% igjen etter 3 dager og 10 timer med 3,37 timer skjerm på. Ikke den store skjermaktiviteten men WIFI og Viber har vært på hele tiden. Det samme har posisjonering. Jeg har ikke brukt noen av batterisparingfunksjonene. Vel og merke tror jeg WIFI kopler seg av om natten etter viss inaktivitet.

Jeg har brukt både GSAM Battery Monitor og Better Battery Stats(BBS) for å følge med på hvilke apps som forårsaker wakelocks.
Jeg har installert Greenify og den fungerer meget bra. For de som sliter noe med batteritiden bør Greenify prøves ut. En bør riktignok sette seg noe inn i hvilke apper en velger skal "hibernate" og unngå vekkeklokker og andre varslinger.

Nå har det ikke vært noe mål i seg selv å oppnå x antall dager på en lading men nå er i alle fall telefonen så "tunet" mht. batteribruk som det lar seg gjøre uten at det går direkte ut over funksjonaliteten.

Endret av fasst
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

I går fant jeg ut at ei uke med meldinger ikke hadde blitt sendt, kun et par av disse, men da ei uke etter. Skulle også ta en telefonsamtale igår, men da jeg var i selve samtalen så kunne ikke personen i andre enden høre meg. Jeg kunne bare høre dem. Forsøkte å ringe flere forskjellige kontakter, men ingen hørte meg. Har i etterkant tatt ut simkort, skrudd telefon av og på flere ganger. Jeg har kontaktet Telenor hvor jeg har bedriftsabonnement.

Noen andre vært borti det samme? Kan ikke skjønne at dette skal være et telefonproblem. Den er knappe et halvt år.

Utenom det å ringe og sende sms så virker alt som normalt.

Endret av Lakrisbåt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...