Nystic Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Her er en annen versjon av videoen som ble lekket tidligere i dag: http://www.youtube.com/watch?v=aBGxJyn-7QE Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) HTC har sluppet 3 videoer, HTC Technical translation #1 Boomsound HTC Technical translation # 2 Metal unibody HTC Technical translation # 3 Ultrapixel Det tyder vel på at disse egenskapene beholdes I tillegg har de lagt et bilde på Twitter, en teaser HTC slipped this collage onto Twitter with the caption "On March 25th, life will become twice as beautiful." Vel. kan se ut som det er noe med 2 som er temaet og det må vel sikte til kameraet . Så med 14 dager til lansering ser det ut som videoen som viser "All new One" er av den nye mobilen. Andre bilder viser mulig SD-kort og flyttet uttak for øretelefoner. Uttaket kan være flyttet til bunnen av telefonen. SD-kort kan også være en mobile med dual-sim. Endret 10. mars 2014 av smartphone Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Enda en ny hands on video: http://www.youtube.com/watch?v=IcqXLNZ3HBo (15:27)! Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Noen som har fanget opp brosjyre med nye HTC One http://www.gsmarena.com/exclusive_heres_why_the_htc_m8_has_two_cameras-news-8002.php "The so-called Duo Camera will allow the user to choose the focus point and create bokeh effects. The camera will also enable 3D effects. Presumably "effects" means more than just 3D photos and videos.The adjustable focus has become very popular since Nokia released the Refocus app and all flagships have it – the Galaxy S5, the Xperia Z2 and the LG G Pro 2 have it. However with two cameras on board the 2014 One won't have to do multiple shots with one camera and should yield better results.HTC had a dual-camera, 3D-shooting phone previously, the HTC Evo 3D, but that didn’t work out great.It remains to be seen if HTC's gamble will pay off, plus we still don't have many details – camera resolution, optical stabilization, video resolution and so on. The dual-LED, dual color flash is a lock" Også skrevet litt om kameraet på dpreview.com http://connect.dpreview.com/post/5425466597/htc-one-2014-leaks-comes-with-duo-camera?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed Tydelig i forhold til hva som er skrevet er også dette kameraet fra HTC en sjanse, så det blir spennende å se om dette lykkes. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Noen som veit noe angående lyden på denne? Har HTC One i dag, den har jo boomsound med Beats.. Nå har HTC gått bort ifra Beats, men hvor mye vil dette påvirke lyden på telefonen ?Noen som har en snøring ? Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Ny "hands on" video av The All New HTC One (M8) har blitt lekket på YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3-_hkhL2vlg Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Videoen (Nystad97 la ut) ble visst fjernet, men mulig det er denne? Endret 24. mars 2014 av smartphone Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) OK! Tenkte det var greit for de som ikke hadde sett den. Da braker det løs i New York kl 12 lokal tid i morgen, eller kl 17 norsk tid. HTC streamer visst lanseringen også. Vel, ikke mye nytt (det meste er jo avslørt), men blir moro lell! HTC One lansering Endret 24. mars 2014 av smartphone Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Jeg har nå sett på de forskjellige videoene av den nye HTC One. Og jeg personlig kan ikke se under noen omstendigheter på hvordan denne nye HTC One telefonen skal selge til eksisterende HTC One brukere. HTC vil gå på en fryktelig blemme her om dette er alt dem kan komme med som er nytt. Jeg kan heller ikke skjønne på hva HTC tenker med at dem utnytter fronten så latterlig dårlig til skjermen. Men at den har fått MicroSD slot er jo positivt. EDIT: Jeg legger denne videoen til i tråden her. Endret 25. mars 2014 av Vindicator Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Nei, mange som har kjøpt HTC One vil nok ikke kjøpe M8. Hva så? Mange som kjøpte S3 kjøpte ikke S4, mange som kjøpte S4 kjøper ikke S5. Det vanlige er at det ikke er de store endringene mellom hver modell, men noen ganger kommer det store forbedringer og modeller som skiller seg mye ut. Siik som One gjorde. Du mener tydeligvis at Oppo 7 er mye bedre, mulig det. Men hvis man vil ha 5" skjerm er 5,5" litt stor. Passer litt dårligere i lomma, det er min mening. Jeg ville heller ha nye One, men jeg har One og selv om jeg tenkte at jeg skulle bytte den med nye One er jeg så fornøyd at jeg synes det er liten vits. M8 er vel noe bedre enn One, One fikk en hel haug med awards, så den kan ikke være så dårlig Hver sin smak, noen liker HTC, noen liker Samsung, noen liker Oppo, osv. http://www.htc.com/www/about/newsroom/2014/2014-03-03-HTC-ONE-WINS-COVETED-iF-GOLD-PRODUCT-DESIGN-AWARD/ Award WinsGSMA Global Mobile Awards 2013 - Best New Mobile Device, Netzwelt - MWC Bestes Smartphone The Daily Mirror - Best Gadget, TechRadar - World’s best smartphone, TechRadar - MWC - Best Phone, TechRadar - MWC - Best in Show, MSN UK - The best phone in the world, Stuff - #1 Top Smartphone – March, HWI - Silver Award, CnetFrance.fr - Editor’s choice, 01Net.fr - 01Net approved Hi-tech.mail.ru - Best design award, GameStar - Platinum Award, Notebookinfo - Highend Smartphone, Android Magazin - Bestes Smartphone, Pad&Phone - Top Produkt, PCtipp – Kauftipp, ComputerEasy - ComputerEasy Winner, ComputerEasy - ComputerEasy Prijstip, Media Totaal - Media Totaal Awards, Mobile Industry Awards - Hottest Phone of 2013, Chip.de - Test' Winner, EISA - Best European advanced smartphone 2013 – 2014, EISA Award - Best Product 2013-2014, Lyd og Billede - Gadget of the Year, T3 - Phone of the Year, T3 - Gadget of the Year, T3 - Design Award, Mobile Choice - Phone of the Year, Mobile Choice - Best Design, Mobile Choice - Best Video Phone, Spark Awards - HTC Zoe & Video Highlights, Recombu - Best Phone 2013, Pocket-Lint - Best Mobile phone, Beste Product - Beste Product of 2013, areamobile.de - Smartphone of the year – readers’ choice, El Economista - 10 best smartphones in 2013, meremobil.dk - Smartphone of the year – readers’ choice, mobilsiden.dk - Smartphone of the year – readers’ choice, MSN Tech Awards - Smartphone of the year, Shortlist Awards - Smartphone of the year, Trusted Reviews awards - Smartphone of the year, Coolsmartphone.com - Smartphone of the year, Corriere.it - Best Smartphone of 2013, Hardware Upgrade - Best Smartphone of 2013, Ibtimes.com - Best Smartphone of 2013 , Panorama.it - Best Smartphone of 2013, Le journal des Télécom - Best Smartphone, Tbreak.ae - Best Phone,Gala Mobility Treds 2013 - Golden Bell - Phone of the year 2013, Mobility magazine - Phone of the Year Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Nei, mange som har kjøpt HTC One vil nok ikke kjøpe M8. Hva så? Mange som kjøpte S3 kjøpte ikke S4, mange som kjøpte S4 kjøper ikke S5. Det vanlige er at det ikke er de store endringene mellom hver modell, men noen ganger kommer det store forbedringer og modeller som skiller seg mye ut. Siik som One gjorde. Du mener tydeligvis at Oppo 7 er mye bedre, mulig det. Men hvis man vil ha 5" skjerm er 5,5" litt stor. Passer litt dårligere i lomma, det er min mening. Jeg ville heller ha nye One, men jeg har One og selv om jeg tenkte at jeg skulle bytte den med nye One er jeg så fornøyd at jeg synes det er liten vits. M8 er vel noe bedre enn One, One fikk en hel haug med awards, så den kan ikke være så dårlig Hver sin smak, noen liker HTC, noen liker Samsung, noen liker Oppo, osv. Er enig i det du sier. Men jeg finner det fortsatt ganske rart at så mange klagde på at oppdateringen i fra Galaxy S3 til Galaxy S4 var så dårlig / liten. Om det faktisk er tilfelle, så må jo oppdateringen i fra One (M7) til One (M8) slå nye rekorder i å ha lite oppdateringer (utenom iPhones da ). Endret 25. mars 2014 av Vindicator Lenke til kommentar
kimare Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Nei, mange som har kjøpt HTC One vil nok ikke kjøpe M8. Hva så? Mange som kjøpte S3 kjøpte ikke S4, mange som kjøpte S4 kjøper ikke S5. Det vanlige er at det ikke er de store endringene mellom hver modell, men noen ganger kommer det store forbedringer og modeller som skiller seg mye ut. Siik som One gjorde. Du mener tydeligvis at Oppo 7 er mye bedre, mulig det. Men hvis man vil ha 5" skjerm er 5,5" litt stor. Passer litt dårligere i lomma, det er min mening. Jeg ville heller ha nye One, men jeg har One og selv om jeg tenkte at jeg skulle bytte den med nye One er jeg så fornøyd at jeg synes det er liten vits. M8 er vel noe bedre enn One, One fikk en hel haug med awards, så den kan ikke være så dårlig Hver sin smak, noen liker HTC, noen liker Samsung, noen liker Oppo, osv. Er enig i det du sier. Men jeg finner det fortsatt ganske rart at så mange klagde på at oppdateringen i fra Galaxy S3 til Galaxy S4 var så dårlig / liten. Om det faktisk er tilfelle, så må jo oppdateringen i fra One (M7) til One (M8) slå nye rekorder i å ha lite oppdateringer (utenom iPhones da ). Vil påstå at "oppgraderingen" fra Galaxy s4+ (eller hva den heter) til s5 også solet sterkt i den konkurransen. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) HTC One (M8) scorer dårlig i denne testen: http://www.phonearena.com/reviews/Camera-comparison-HTC-One-M8-vs-Samsung-Galaxy-S4-Galaxy-Note-3-iPhone-5s-LG-G2-Nexus-5-Nokia-Lumia-1520-Sony-Xperia-Z1S_id3626 Og en som jobber for Pocketnow slakter kameraet på HTC One (M8): http://pocketnow.com/2014/03/25/how-htc-ruined-the-one-again Endret 25. mars 2014 av Vindicator Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Da har både Netcom og Telenor lagt den ut for forhåndsbestilling.Siden jeg selv har jubileums pakken fra netcom og dermed har fri bruk kunne jeg bestille denne telefonen med smart pluss og få telefonen til 3999 med 12 mnd bindingstid.Så om du er hos netcom og er fornøyd med dem så kan du fint få denne telefonen til 3999.. Meget kurant pris spør du megabb koster da 399 pr månede Endret 26. mars 2014 av Emaldiom Lenke til kommentar
Doge Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Telenor & Djuice har den på lager nå =0 1 Lenke til kommentar
b00n Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Jeg er desverre ikke imponert, oppriktig lei meg på Htc sine vegne.. dette er ikke godt nok.. dette usle 4 mp kamera får bare ikke god nok oppløsning på bildene. Jaaada det lysterkt som ett kamera med dobbel så mye mp.. men det hjelper ikke. Skuffet. Har hatt M7 i 10 mnd'er nå og er egentlig storfornøyd med telefonen, men batteriet trekker kraftig ned. Og kamera kunne vært så bra om det hadde vært 8mp istedenfor. (For all del, jeg elsker telefonen, meeen det er liksom som om de små tinga blir så irriterende i lengden.. ) For min del så venter jeg med mobilkjøp, vi får se om htc overlever lenge nok til og levere enn ny toppmodell(det er faktisk ikke sikkert, m8 vil enten redde eller værre undergangen til ett allerede haltende firma). Ellers så begynner det og komme mange gode alternatvier til samsung og apple utenom htc etterhvert Endret 26. mars 2014 av b00n Lenke til kommentar
Roybenz1 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 699 hos telenor med komplett m+ ikke dårlig!!! OG den er på lager! Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 27. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2014 5995 hos Elkjøp sendes 04.04 Prisen er litt høy, men M8 er på markedet før S5 og det er imponerende siden S5 ble lansert så mye tidligere. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 5995 hos Elkjøp sendes 04.04 Prisen er litt høy, men M8 er på markedet før S5 og det er imponerende siden S5 ble lansert så mye tidligere. Er vel på tide å oppdatere emne og første posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå