Gå til innhold

Den store tråden om HTC One M8 (2014)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvilke butikker som evt har Dot View-caset på lager?

Virker som det er utsolgt overalt.

Har fulgt med litt, virker som om de blir utsolgt med en gang de kommer på lager. Har ventet lenge på å kjøpe et eksemplar, men ga opp de norske butikkene og har bestilt fra eBay. Blir sikkert litt dyrere med toll og moms, men orker ikke vente mer nå.

Dekselet virker epic.

Endret av MAGT
Lenke til kommentar

Min M8 døde nå nettopp. Den lar seg ikke slå på selv om den lades....noen gode råd?

Takk på forhånd

prøvd å holde power knappen og enten volum opp, eller ned(; jeg husker ikke i farta ) samtidig? ?

Takk for rådet, googlet i går å fant det ut. Power knappen og volume opp, og da kom den.

Vet ikke hva det kan ha vært, men sånn skal det ikke være. Tlf var nesten fulladet da den ikke ville la seg slå på

Lenke til kommentar

Jeg har Dot View-caset på min M8, men kommer stadig borti en eller annen funksjon som starter den Speak-funksjon, der jeg kan lese inn kommandoer. Ønsker å deaktivere denne, men finner ikke ut hvor. Noen som vet?

Lenke til kommentar

Jeg har Dot View-caset på min M8, men kommer stadig borti en eller annen funksjon som starter den Speak-funksjon, der jeg kan lese inn kommandoer. Ønsker å deaktivere denne, men finner ikke ut hvor. Noen som vet?

Slå av "hurtgianrop" under "bevegelser i motion launch", som ligger under skjerm og bevegelser i innstilinger. :)

Lenke til kommentar

HEI. kjøpte htcm8 fra usa. den er CDMA. selv om den ikke er simlåst får man ikke brukt med norske sim kort. noen som vet om noe løsninger?

Du har nok bæsja på leggen her. CDMA bruker andre frekvenser og vil på ingen måte fungerer i Norge uansett hva du foretar deg.

Lenke til kommentar

HEI. kjøpte htcm8 fra usa. den er CDMA. selv om den ikke er simlåst får man ikke brukt med norske sim kort. noen som vet om noe løsninger?

Du må nok til med loddebolt og anskaffelse av andre komponenter om du skal få den til å virke på et GSM nett. Lykke til ;)

Sørg for at du kjøper AT&T eller T-Mobile neste gang, så får du i alle fall en GSM telefon, men du vil med stor sannsynlighet likevel slite med 4G, da begge disse operatørene bruker andre frekvenser og et flertall av dagens telefoner kommer i en egen utgave for å bruke disse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har problemer med at boomsound er aktivt når den ikke burde være det?

F.eks om jeg går inn på en nettside som har lyd via chrome så aktiveres den uten at lyd kommer. Når jeg da går ut av chrome så deaktiveres ikke boomsound før jeg fysisk avlsutter chrom (Fjerner den fra multi-task vinduet)
Boomsound deaktiveres ikke når jeg går ut av appen, men står aktivt når programmet går i "dvale". Er dette normalt?

Mistenker at den drar unødvendig mye strøm når dette skjer

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan prøve å sim unlocke den, da må du kjøre S-off med enten firewater eller sunshine. Mer info om dette finner du på XDA.

CDMA telefonene skal vel fungere på 3G frekvensene, men 4G får du ikke.

Sikker på at den ikke er sim locka ?

http://www.phonescoop.com/phones/phone.php?p=4421

Der kan du se hvilke bands som er støttet, GSM skal fungere i Norge.

Endret av Lunalotic
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har kanskje et noe snodig spørsmål.

Jeg kjøpte meg en M8 og er strålende fornøyd.
Tingen er bare at jeg overførte et par bilder jeg tok med mobilen til pcen og når jeg åpnet de i Windows via Paint eller i Windows forhåndsvisning ble bilde veldig lite og oppløsningen ble dårlig.

Men sender jeg derimot bilde via emailen på mobilen og åpner den i mailen på pcen så kommer bilde opp i full skjerm og bilde er knall bra?

Prøver jeg så å laste ned bilde fra emailen via pcen så blir bilde like smått og dårlig som når jeg forhåndsviser det.

Hva kan dette skyldes?
Prøver jeg å laste opp bilde via bildr.no bare for å prøve når bilde ligger inne på pcen allerede blir bilde smått slik som når jeg åpner det når det ligger inne på pcen

Noen som forstår seg på problemet mitt?

Endret av madman88
Lenke til kommentar

Hørres ut som du laster opp "thumbnailen" av orginal bildet ditt. Slik at du laster opp kun det "forhåndsvis" ikonet av bildet og dermed blir det lite.

Aner ikke hvordan eller hvorfor dette skjer da.
Kan du prøve å auto synche bilder med f.eks onedrive\dropbox og se om bildet blir lite da også?

Lenke til kommentar

Hørres ut som du laster opp "thumbnailen" av orginal bildet ditt. Slik at du laster opp kun det "forhåndsvis" ikonet av bildet og dermed blir det lite.

Aner ikke hvordan eller hvorfor dette skjer da.

Kan du prøve å auto synche bilder med f.eks onedrive\dropbox og se om bildet blir lite da også?

Hei.

Jeg prøvde først å legge inn bilde jeg tok med mobilen fra pcen som jeg hadde overført dit inn på dropbox. Da ble bilde lite igjen

Overførte jeg bilde rett fra mobilen og inn til dropbox og åpnet det på dropbox via pcen så ble bilde i full størelse.

Men hvis jeg nå skal lagre bilde på pcen blir bilde stort og fint

Hvorfor må dette være så komplisert og ikke bare bli i stort bilde med en gang jeg overfører bilde til pcen fra mobilen?

Kompliserte greier

Endret av madman88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...